• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Buffalos zadeltas heb ik 2 keer gekocht: eremedaille en elixer. Geld niet waard dus, maar wel leuk bedacht :p


Ik denk niet dat je het dan zou kopen..
Het is makkelijk om te zeggen: als ik ... had, dan zou ik ... doen.
Maar als je het werkelijk hebt, dan denk je vaak anders.

voorbeeldje:

Als je geen geld hebt om te gokken, kan je zeggen: als ik 5€ had, zou ik op dat gokken. Maar als je die €5 eens hebt, denk je vaak: eigenlijk kan ik hier veel meer mee doen dat het te verspillen aan gokken.

Ik zou het serieus doen. 3 premiumkisten + een unieke kist. Wat eruit komt is denk ik meer waard dan 2m. In elk geval zal je wat unieks hebben.
 

DeletedUser

Op kerst wil ik pakjes krijgen , en niet zelf betalen .
Ik blijf wel lijken bestelen :donkey:
 

DeletedUser12842

nouja .. ik zat ff te kijken bij statistieken, dan vallen de kerst cadeaus nog wel mee aangezien ik nogal wat heb geïnvesteerd in het spelletje zelf

Ingezette nuggets 6250 :o
 

DeletedUser

ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heel slecht vind, deze belachelijke prijzen,wat word hier verwacht? dit hadden ze beter niet kunnen doen want voor mij word toch maar even duidelijk gemaakt dat dit niet meer met het spel te maken heeft. Het word met nuggets opmaken die ik nu heb en dan nog maar eens goed overwegen of ik onder deze omstandigheden wel wil blijven spelen.. Eigenlijk is dit namelijk van de zotte en ik roep daarom ook iedereen op alles te kopen met ingame geld en hier geen "echt" geld aan op te maken. Wat een drama:( erg, maar dan echt heel erg slecht dit, zelfs de helft was al veel geweest, echt veel
 

DeletedUser

nouja .. ik zat ff te kijken bij statistieken, dan vallen de kerst cadeaus nog wel mee aangezien ik nogal wat heb geïnvesteerd in het spelletje zelf

Ingezette nuggets 6250 :o

nou dat is precies genoeg om alle dure cadeaus van te kopen.
Dat is dus even duur als 1-2 jaar full pa spelen.
 

DeletedUser

ik moet eerlijk zeggen dat ik dit heel slecht vind, deze belachelijke prijzen,wat word hier verwacht? dit hadden ze beter niet kunnen doen want voor mij word toch maar even duidelijk gemaakt dat dit niet meer met het spel te maken heeft. Het word met nuggets opmaken die ik nu heb en dan nog maar eens goed overwegen of ik onder deze omstandigheden wel wil blijven spelen.. Eigenlijk is dit namelijk van de zotte en ik roep daarom ook iedereen op alles te kopen met ingame geld en hier geen "echt" geld aan op te maken. Wat een drama:( erg, maar dan echt heel erg slecht dit, zelfs de helft was al veel geweest, echt veel
thumb-up1.jpg
 

DeletedUser

ingezette nuggets: 1283 wel leuk, das nog geen kistje:( en bedankt punisher! voor je geweldige steun enzoo!!:p
 

DeletedUser

Naja weer niks.. waste of money dus

Al maanden geen derde sleutel, nooit zinnige items.. (Zwart strikje uit een kist.. woehoe..) Moet ik maar stoppen of wat is dit?
 

DeletedUser12590

Ik had een 3e sleutel gevonden. True story. Wereld 6 heb ik nu een GG en een 3e sleutel :D
 
3e deel van een bladzijde gekregen op w1, toch wel nice.

Dan op .net ook nog wat gedaan

- Unieke kist (boven 10k items:( Grants sabel
- Premium kist: Ikes legerrevolver, william mastersons broek, rudolf.
 

DeletedUser

Ik heb op de meeste werelden rond de 100.000 dollar, dus neem ik twee met ijzer beslagen kistjes. Heb op W6 Billy the Kids doodshoofdriem en op W1 bowies mes. Verder geen noemenswaardige items. Ik zou er wel nooit echt geld aan uitgeven!
 
Bovenaan