• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

duel

ik heb nog enkele vragen:

Kan een speler zonder stad ook uitgedaagd worden ??

Kun je ook zien of je uitgedaagd wordt ??

Kan er een premie op je staan en is dit ook ergens te zien??


:rolleyes::whistle::)
 

DeletedUser

ik heb nog enkele vragen:

Kan een speler zonder stad ook uitgedaagd worden ??

Kun je ook zien of je uitgedaagd wordt ??

Kan er een premie op je staan en is dit ook ergens te zien??


:rolleyes::whistle::)

1. Nee
2. Nee
3. Ja, kijk maar op je profiel, hou je muis boven het karakter en je ziet de eventuele premie;)
 
Zou je die duels willen delen en hier de link zetten? Kan ik beter zien wat er was gebeurd. Let ook op de bevoegdheid :)
 

DeletedUser2665

Dit werkt niet. Je moet de link van de rapportjes geven.
 
Rechts van het bericht zie je een hangslot, klik daarop bij alle 3 de duels en zet dat op wereldwijd.
Naast dat hangslot zie je een soort ketting, klik daarop, kopieer de link bij elk duel, en zet dat hier neer.
 
report=174717587d433a908c]Het innen van jouw premie is gebeurd.[/report]

report=1747175980bf7081af]Het innen van jouw premie is gebeurd.[/report]

[report=174717612f4b407722]Duel: kievitei vs Wiekje[/report]

[report=17474025810f6ead4e]Duel: kelin vs Wiekje[/report]

[report=174819984a12f9f87b]Duel: eduard888 vs Wiekje[/report]

[report=17477552b0615368b9]Duel: NL POWNER vs Wiekje[/report]
 
ik heb de hangslotjes open gezet in arizona.

intussen is twee andere werelden maak ik hetzelfde mee
 
Laatst bewerkt:
Je kon dus geduelleerd worden doordat je een premie op je had staan. De andere duels konden niet doorgaan omdat de premie al gepakt was.

De oorzaak daarvan ligt denk ik bij de advent kalender, aangezien het mooi 100x je level is. Toevallig een vakje te vroeg geopend?
 
ik heb inderdaad een dag te vroeg geopend

waardoor kan ik toch uitgedaagd worden en wie zet er een premie op op mijn hoofd
 
ik heb inderdaad een dag te vroeg geopend

waardoor kan ik toch uitgedaagd worden en wie zet er een premie op op mijn hoofd

De premie is dus gekomen doordat je een dag te vroeg geopend hebt. Als je een dag te vroeg opent komt er een premie op je, blijkbaar 100x je level. Als je een premie op je hoofd hebt kan je dus aangevallen worden, ook als je niet in een stad zit.
 

DeletedUser

De premie is dus gekomen doordat je een dag te vroeg geopend hebt. Als je een dag te vroeg opent komt er een premie op je, blijkbaar 100x je level. Als je een premie op je hoofd hebt kan je dus aangevallen worden, ook als je niet in een stad zit.

Komt er dan niet teveel geld in het spel?
 
Na mijn vraag of er een premie op mij kan staan antwoordt

Markie B

Ja, kijk maar op je profiel, hou je muis boven het karakter en je ziet de eventuele premie.

Maar hoe veel ik mijn muis ook op mijn karakter beweeg, er komt geen vermelding van een premie.

Hoe kun je bij een andere speler zien of er een premie is uitgeloofd ??
 
Bovenaan