• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duellanten teveel invloed fortgevechten

DeletedUser

ik ben het hier niet volledig mee eens.

Die kritieke treffers zorgen voor veel meer tactiek in een fortgevecht (je moet ze alleen weten te gebruiken natuurlijk).

Verder zijn duellanten zoals girafi al zei, helemaal niet zo'n aantrekkelijke karakterklasse, dus waarom die bonus nog is afgeven ?

En nog een ding:
als tien duellanten op jou schieten (is mogelijk maar is toch al veel).
zijn er ook x aantal die missen, dus is het helemaal niet zeker dat je geraakt wordt, en daarbij komt dan nog is dat het niet 1/10 is dat je raakt, maar dat is via kansberekening dinges, dat ik nog niet heb gekregen dus :d.
 

DeletedUser

ik ben het hier niet volledig mee eens.

Die kritieke treffers zorgen voor veel meer tactiek in een fortgevecht (je moet ze alleen weten te gebruiken natuurlijk).

Verder zijn duellanten zoals girafi al zei, helemaal niet zo'n aantrekkelijke karakterklasse, dus waarom die bonus nog is afgeven ?

En nog een ding:
als tien duellanten op jou schieten (is mogelijk maar is toch al veel).
zijn er ook x aantal die missen, dus is het helemaal niet zeker dat je geraakt wordt, en daarbij komt dan nog is dat het niet 1/10 is dat je raakt, maar dat is via kansberekening dinges, dat ik nog niet heb gekregen dus :d.


ehhhh welke tactiek moet je dan gebruiken om kritieke hits te maken?

het enigste wat je kan doen is dichtbij een lpbom gaan staan, ja dat is een tactiek:)
 

DeletedUser14827

links tussen de torens, avo`s boven, soldaten voorop en duellanten onder

bouwers doen ff niet mee
 

DeletedUser

jordes, heb je al gezien dat de DT het snelst leeg is bij fg'en ?
dus nee die hebben geen extra bonussen ;)
 

DeletedUser

Dan had je een andere avatar moet kiezen probleem opgelost dank ik dan zo:D
 

DeletedUser

Ik vind dit hele punt niet echt een probleem, voornamelijk omdat ik de klasse duellant helemaal niet aantrekkelijk vindt als duellant... De bonus van een soldaat voor duelleren is veel beter dan die voor een duellant. Wat boeit die 10% betere motivatie en 15 minuutjes minder reizen nou? Doe mij liever meer lp en sneller de betere wapens...
 

DeletedUser5740

jordes, heb je al gezien dat de DT het snelst leeg is bij fg'en ?
dus nee die hebben geen extra bonussen ;)

Dat komt omdat de meeste leiders zo dom zijn om veel soldaten en avonturiers op de duellisten toren te zetten. Als je allemaal duellanten op die toren zet dan is hij minder snel leeg.

Als ik een oplossing zou moeten voordragen zou het deze zijn:

Maak de kritiekbonus van de duellanten minder en geef ze bijvoorbeeld een andere kleinere bonus er naast zodat het meer evenwicht geeft.

Maak de soldaten bonus wat meer gericht op 1 zaak bijvoorbeeld meer op de fortgevechten en breng dus wapenbonus en tactiekbonus omlaag waardoor hij minder aantrekkelijk wordt voor expnoobjes zoals ik.

Maak de klasse van de bouwer wat sterker bij fortgevechten, zodat het voor een bouwer aantrekkelijker is om na zijn bouw carrière te blijven fort vechten. Ik ben voor vroegere sectorbonus weer terug te brengen in het aantal procenten wat het toen was.

Geef de avoturiers een extra bonus die wat meer op fortgevechten is gericht op dit moment hebben ze er maar 1. Geef ze bijvoorbeeld een bonus gericht op het mikken.
 

DeletedUser

Dat komt omdat de meeste leiders zo dom zijn om veel soldaten en avonturiers op de duellisten toren te zetten. Als je allemaal duellanten op die toren zet dan is hij minder snel leeg.

natuurlijk is dat zo :o
en weet je waarom ?
omdat de laatste 6 maanden het hipe is om via rechterkant aan te vallen, en die wordt daarom als sterkste gemaakt ;)

btw: het is zo erg geworden dat ik in de werelden waar ik soldaat en avo ben altijd gewoonweg op de boven, ondermuur of de DT of BT ga staan :S
 

DeletedUser

natuurlijk is dat zo :o
en weet je waarom ?
omdat de laatste 6 maanden het hipe is om via rechterkant aan te vallen, en die wordt daarom als sterkste gemaakt ;)

btw: het is zo erg geworden dat ik in de werelden waar ik soldaat en avo ben altijd gewoonweg op de boven, ondermuur of de DT of BT ga staan :S

Ben zelf nu ook avonturier maar ik ga gewoon altijd op DT staan omdat ze gewoon bijna altijd rechts staan.
 

DeletedUser12351

en maak die bonus van de avonturiers ipv

In een ronde van een fortgevecht heb je vanaf treffer 2 een kans van 25% om de rest van de ronde niet meer beschoten te worden.

gewoon

In een ronde van een fortgevecht heb je 5% meer kans dat je een schot ontwijkt
 

DeletedUser

haha anders word niemand toch duellist en inderdaad kritieke treffers maarja, anders word iedereen lp bom, dus dit topic vind ik nergens op gebasseerd
 

DeletedUser1053

Zonder die kritieke treffers zouden er veel meer fortvechters voor de soldaten klasse kiezen. Dan krijgen we dus eindeloze gevechten vol met lp-bommen, zou dat nog leuk zijn?
 

DeletedUser5740

natuurlijk is dat zo :o
en weet je waarom ?
omdat de laatste 6 maanden het hipe is om via rechterkant aan te vallen, en die wordt daarom als sterkste gemaakt ;)

btw: het is zo erg geworden dat ik in de werelden waar ik soldaat en avo ben altijd gewoonweg op de boven, ondermuur of de DT of BT ga staan :S

Azerder komt blijkbaar omdat jij dan werelden speelt waar ik niet speel. Want ik zie afgelopen maanden idd veel aanvallen van rechts komen maar ook bijna evenveel van links.

@Greatrene: niet afschaffen van de bonus maar verminderen van de bonus en vermeerderen van andere bonussen.
 

DeletedUser

Azerder komt blijkbaar omdat jij dan werelden speelt waar ik niet speel. Want ik zie afgelopen maanden idd veel aanvallen van rechts komen maar ook bijna evenveel van links.

@Greatrene: niet afschaffen van de bonus maar verminderen van de bonus en vermeerderen van andere bonussen.

w1,2,5,6,8 en 9 hoor ;)
 

DeletedUser5740

w1,2,5,6,8 en 9 hoor ;)

w1: Revolution staat meestal links PK rechts en wat TRR doet heb geen benul van .

W2, speel ik niet
w5 is dood
w6 speel ik niet
w8, idd dat is een uitzondering
w9, staan we aan beide kanten wel.
 
Bovenaan