• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw TOP3 steden

DeletedUser

erhm... hoe meet je wie de beste duelstad is? door naar het aantal ko's te kijken binnen 3uur (dan sta je nog 3 ko's af, en wij waren met 4)? of door naar de duelpunten te kijken per stad (dan staan jullie nog een 19000 achter op de eerste...)
door naar de ratio te kijken bij de doodgraver (jawel... kom maar kijken :p)?

hoe je dat kan zien demonaz..
Wel je daagt ons een beetje uit en dan komen we even voorbij..
Als je doodgraver er zo uit ziet nadat wij langskwamen, dan weet je wie de betere duelstad is .. :p

1308472091-860.png
 

DeletedUser

uhuh... & toon me nu eens een speler die nog nooit ko is gegaan? (wel een met een deftig level, als je level 5 bent, zou het erg zijn als je ko gaat...)

stoer, je leden een aanvalletje laten doen & dan ermee komen pochen & anderen belachelijk proberen te maken...

hoe komt het btw dat je geblokkeerd bent nu?
 

DeletedUser

uhuh... & toon me nu eens een speler die nog nooit ko is gegaan? (wel een met een deftig level, als je level 5 bent, zou het erg zijn als je ko gaat...)

stoer, je leden een aanvalletje laten doen & dan ermee komen pochen & anderen belachelijk proberen te maken...

hoe komt het btw dat je geblokkeerd bent nu?

Tjah demonaz,
In het leven maar ook in dit spel, hecht ik belang aan een woord.
Als iemand mij zijn woord geeft en achter m'n rug afspraken maakt met mijn vijand om mij te boycotten en je bent zo naïef te denken dat ik daar niet achter kom.. ja .. dan kan je zoiets verwachten.

Aangezien jullie hier de NUMMER 1 duelstad zijn, lijkt me het geen probleem om dat kleine stadje Battalion eens een lesje te leren hé.

Wrm ik gebannt ben kan ik hier niet zeggen anders heb ik dadelijk weer een ban aan mijn broek..
De account " SupportKiller " zal je wel meer info kunnen geven
 
Bovenaan