• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11612

Er is wss geen screentje van gemaakt, maar El-Garbo kreeg vandaag een schot van 1763 schade door ghostt...Als iemand hier een screentje van heeft, graag posten... :)
 
Kan iedereen nachecken :) Ik zal ff kijken.

EDIT: Ik zie geen schade van 1763, wel van 1753, is dat 'm? Nog steeds een record :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

misschien een domme vraag, maar hoe kan je dat nachecken?

zou het zelf ook wel willen:)
 

DeletedUser

Ik heb dus al mijn afgesloten opdrachten in exel gezet (was te lui om te tellen :p) en ik kwam uit op 336 opdrachten dus net zoals in mijn signature. Ik hoop dus dat aar dit gekeken wordt i.p.v. de statistieken :)
 

DeletedUser

misschien een domme vraag, maar hoe kan je dat nachecken?

zou het zelf ook wel willen:)

Firebug installeren ;)

Ik heb dus al mijn afgesloten opdrachten in exel gezet (was te lui om te tellen :p) en ik kwam uit op 336 opdrachten dus net zoals in mijn signature. Ik hoop dus dat aar dit gekeken wordt i.p.v. de statistieken :)

Dan maken we het simpel vanaf nu: handtekening telt. ;)
 

DeletedUser

Op wereld 6 vorder ik traag maar gestaag met het uitbouwen van mijn stad in mijn eentje, maar ik word telkens aangevallen door Blessedw4r. Ik heb al een waarschuwingstelegram gestuurd en een premie van $10.000 op zijn hoofd gezet, maar ik wil graag dat hij er voor goed mee stopt.

Als je een (goede) Duelant bent op w6, gelieve Blessedw4r neer te leggen!

Alvast bedankt
 

DeletedUser4505

Deze moest ik voor de volledigheid nog plaatsen betreft de NPC records. Op het moment zit ik aan de 2970 gewonnen duels tegen spelers, en de stad De Duel Dojo heeft nu 37995 duel punten. Alles in W5.

12349jm.jpg


(firebug is bij sommige handelingen erg handig idd)
 

DeletedUser

Wereld 6

[report=8311275eacbc4fe5f]Fortgevecht verslag: NA-Fort Easy[/report]

Lee van Cleef --> hoogst aantal uitgeweken schoten: 133
 

DeletedUser2665

MoTTo heeft zich verbeterd vwb hoogste punten totaal, aantal fortpunten en eigen forten:

1305616562-070.jpg


Op dit moment bezit MoTTo 48 forten. Dit gaat allemaal over W4.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan