• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

XX uit elkaar?

DeletedUser6932

Iedere groep is groot genoeg om een fort vol te krijgen.
Wordt wel steeds geroepen dat die groep zoveel en die groep zoveel leden heeft. Maar denk je echt dat dat allemaal actieve fortvechters zijn? Echt niet!

Dat VSW (of onze nieuwe groep) steun geeft aan NG, is enkel omdat er nu ook 2 groepen (PK en Revolution) samen vechten tegen die groep.
Wil je spannende gevechten of wil je zo over de NG forten heen walsen?
Waarom mogen wel 2 groepen samen vechten tegen NG, maar als wij hun dan ondersteuning bieden is dat weer slecht?
Beetje hypocriete redenering in mijn ogen!
 

DeletedUser

eehm...sorry hespera...maar houd je informatie wel juist he :D.
http://www.westforts.com/nl1/town/battles/63
Revolution heeft 2 keer een fort van NG aangevallen, daar staan 6 aanvallen van NG tegen Revolution tegenover.
daarnaast heeft Revolution al een behoorlijk aantal keer VSW aangevallen, kijk maar naar VSW-Property, het fort naast Independence...
 

DeletedUser6932

Dat is mijn punt niet, het gaat er niet om wie wie aanvalt. Maar dat PK samen vecht met Revolution (waar niks mee is) en NG dan in de minderheid is.
Sowieso heeft Motto de 2 beste gevechtleiders die je kunt vinden
(Christophev en Crazy Clown). Dus om de gevechten dan spannend te maken, is het wel zo fair dat wij dan NG helpen.
En mooie gevechten is toch wat we willen!?
 

DeletedUser

Helemaal mee eens Hespera. Het enige wat mij lichtjes stoort op het moment is de nieuwe trend aan middaggevechtjes... Leuk om een klein groepje te entertainen, maar het levert niet de mooie gevechten op. Of is er een after-caranavals-vakantie / pre-Pasen-vakantie gaande die ik vergeten ben ik m'n agenda te zetten?
 

DeletedUser6932

Ik begrijp daar ook de fun niet van (middag gevechtjes), heb wel eens offline mee gedaan, maar doe er nu helemaal niet meer aan mee.
Ik vind gevechten het leukst na 19.30, dan hebben de meesten tijd om online mee te doen en dat levert de spannendste gevechten op.
 

DeletedUser

Ja sorry, mijn stadskassa moet leeg, en ik kon deze avond geen aanval starten omdat ik meedeed met een ander fg, dus ik dacht, ik start er eentje 's middags. ;) En idd voor de Belgen is het nu vakantie.
 

DeletedUser11687

Haha,
Als sommige in den tijd van XX niks anders deden dan klitse schuren,zag iedereen dat dit ging gebeuren.
Mieke deed nog iets om het bij elkaar te houden.Andere leiders zag ik niet.
De leden in Gunsmoke hadden ook geen zin meer om te spelen,dat zag ik zo.
En idd als PK niks beter te doen hebben dan tegen NG te vechten zal PK al snel opgevrete worden door VSW en dan is wereld 1 hele gans naar de kloot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

vakantie is aleen dan ook weer voor schooljongeren dus oudere belgen zijn ook niet thuis(spijtig genoeg :()
 

DeletedUser

Haha,
Als sommige in den tijd van XX niks anders deden dan klitse schuren,zag iedereen dat dit ging gebeuren.
Mieke deed nog iets om het bij elkaar te houden.Andere leiders zag ik niet.
De leden in Gunsmoke hadden ook geen zin meer om te spelen,dat zag ik zo.
En idd als PK niks beter te doen hebben dan tegen NG te vechten zal PK al snel opgevrete worden door VSW en dan is wereld 1 hele gans naar de kloot

mwah, door VSW zie ik nu niet meer snel gebeuren...is ook iets gebeurd daar :D.
We hebben nu wel een wereld met 6 groepen, zal denk ik nog een tijdje duren voor alles echt is gehergroepeerd.
 

DeletedUser

Gaat helemaal los op w1 zo te zien. Gaat een beetje langs me heen al die wisselingen. Mocht deze week tot mijn grote schrik constateren dat we samen met VSW een fort delen. En wie neemt zo een uitnodiging nou aan? Denk dat je er nog goed in moet zitten om het bij te kunnen houden wat er allemaal gaande is op w1.

Ik had een heel ander iets voor ogen met die splitsing. Ik dacht we bestrijden elkaar onderling een beetje maar het meeste zou toch gericht zijn tegen het grote VSW en nu zie ik ineens dat er weinig meer van over is. Dit dacht ik: 3 groepen pk , ng en independence tegen VSW 3 aanvallen per avond en waarin vsw zijn forten maar gevuld zou zien te krijgen. Nu zijn we toch weer bij het exclusieve van 1 fortgevecht per avond waardoor een hele hoop spelers niet mee kunnen doen.

VSW is de grootste en beste groep op W1(helaas). En helaas zie ik nu dat VSW ook helemaal uit mekaar is. Motto mag dan nog wel apart maar de rest zou VSW moeten blijven.

Graag zou ik zien dat ze dat weer zouden zijn dit is me te ingewikkeld geworden allemaal het is niet echt duidelijk meer.

Voor de duidelijkheid ik zal strijden tegen VSW totdat ze zeggen we hebben gewonnen we zijn klaar op W1 we husselen en starten opnieuw.

Nu kunnen we ze dus nooit meer op een normale manier verslaan.

En wat nu dan nog VSW is is dat dan nog VSW of is dat alleen maar 3 letters voor de stadsnaam en niks meer?

Maar bij deze Heel het oude VSW gefeliciteerd met de glansrijke overwinning.

En nu gaan we het weer eens zien.
 

DeletedUser

Heb je te veel gedronken, Janssen, want ik versta er werkelijk geen ruk van.
Wat zeg je nou eigenlijk?
 

DeletedUser123

volgens mij wil die iets zeggen van; ik ben compleet de grond in geboord en jullie zijn te sterk en daarom kniel ik voor jullie en geef ik me over :p
 

DeletedUser

@ Jansen: die overvolle fortgevechten is wel van een poosje geleden. Alleen bij pioniersforten wil af en toe voorkomen dat we een offliner teleur moeten stellen, maar overige fortgroottes zit ik vol spanning te wachten hoe ver we gaan komen qua strijders.

Verder is het in mijn ogen alleen maar leuk dat we eens een beetje gaan husselen. Je komt weer nieuw volk tegen die ook uitermate goed met een fortwapen overweg blijken te kunnen gaan en ik moet zeggen dat ik me prima vermaak de laatste tijd. Daar gaat het me uiteindelijk om. Het aantal forten bij club A of club B doet er niet toe. Wel of je met een prachtige taktiek een spectaculair fortgevechtje kan spelen.
 

DeletedUser

Ik ben het eens met Loeske, er zijn dan veel dingen verandert op deze wereld. Maar op deze manier maak je weer nieuwe contacten is het ook weer spannend op deze wereld. De pioniersforten zijn op het moment precies goed bezet, helaas komen de basisforten en hoofdforten nog niet goed vol tijdens fortgevechten op het moment.

Nu is het tijd om op zoek te gaan naar een stabiele factor op deze wereld, dat wil zeggen: We moeten het evenwicht terugvinden.

Als elke groep zoals die nu is grotendeels alleen blijft werken en niet te veel verbanden aan gaat met andere Bg's, dan kan de komende tijd er weer goed uit gaan zien op wereld 1.

Vsw is op deze manier samen met NG een te groot overwicht op deze wereld, maar Revolution en PK houden op het moment goed stand tegen deze overmacht.

Naar mijn idee duurt het dan ook niet lang of alles is weer in balans.
 

DeletedUser

Pfff, weinig mensen teleurstellen bij pioniersforten?
Ben in de laatste anderhalve week bij 5 fg's geweest waar ik er 4 van werd afgewezen!!
Is dat logisch met 3500 lp en alles full op fg staan? ;)
Kom op, maak elkaar nou niet hier af, laat het zien in een fg!
 
Bovenaan