• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wapenstilstand

DeletedUser

Met alle dank van XX-OBD-KWAK aan VSW, chapeau dat jullie spelplezier + het evenwicht in deze wereld primeren boven eigen belang.

Dus, voor degene die het niet weten, er is een wapenstilstand tussen VSW en XX-OBD-KWAK, tot alles terug goed georganiseerd is, zodat de fortgevechten terug in evenwicht zijn etc. :)
 

DeletedUser

Is er al een plan hoe dit bewerkstelligd gaat worden?

Ik ben toch wel erg benieuwd hoe je dit wilt gaan doen :)
 

DeletedUser

Ik was net van plan om hier op deze wereld te gaan spelen zodat ik meer fortgevechten kan doen. Weet iemand of die er hier ook zijn?
 

DeletedUser13404

Ik vindt het echt zonde hoor... w1 = echt dood.
Heel de map zijn allianties, Bg's, en ander van die plezierverpestende dingen...

Fortgevechten stellen niets meer voor... want:

1) Ze zijn oftewel van VSW of OBD of KWAK of XX en als je die aanvalt komen ze met 120 verdedigen...

2) Ze zijn van je eigen stedengroep die 95% van alle forten bezit... -> VSW

3) De enige resterend forten die er dan nog zijn, probeer je dan met jouw kleine stadje van 5 leden en wat opgetrommelde vrienden te veroveren, maar wat lees je dan ergens?
"Dat het fort in een oude alliantie-verband zit met de xx steden, de kwakkers, VSW,..."
Nu heb ik gisteren een aanval gestart op verdorie een fort van mijn eigen Bg...
Nu blijft het enkel een kwestie hoe lang het nog duurt vooraleer ik en mijn stad uit de alliantie worden geschopt...


Ik ben eigenlijk teleurgesteld in alle grote stedengroepen, niet omdat ze er in zijn geslaagd een geweldig imperium uit te breiden, wat dan weer mooi gedaan is, maar wel in het feit dat ze het spelplezier van alle andere kleinen hebben weggenomen, en ze je verplichten aan te sluiten bij een of andere grote groep...



Ik hoop dat dit patroon kan verbroken worden, de grote oorlogen kunnen hervat worden, en dat dat op zijn minst kan geholpen worden door straks massaal het fort: "Vijanden Verenigd" (wat een hutsepotje van alle allianties door elkaar is) aan te vallen!
Alvast bedankt aan alle die me helpen aan te vallen!
 

DeletedUser

Naar ik heb begrepen hoort je dorpje al niet (meer) bij VSW, dus kun je dat alsjeblieft ook niet insinueren.

En ergens is het logisch dat je met z'n 5-en geen fort kan veroveren.
Dat kan niet op W1, niet op W2, W3, W4, W5, W6, W7 en ook niet op W8.
Dat lukt je niet, omdat je met z'n 5-en altijd met te weinig bent.
Je zult met een deftig plan moeten komen, een aantal zeer goede spelers bij de grote BG's moeten wegplukken en daarmee een nieuwe groep beginnen.

Independence begon aardig, maar het was een beetje jammer dat VSW en XX samen gingen spannen tegen dit initiatief. Daar heb je misschien gelijk. Maar niet bij je eigen dorp.

Sowieso is aanvallen tijdens een wapenstilstand geen goed idee, dan krijg je 2 stedengroepen achter je aan, terwijl 1 al erg genoeg is.
 

DeletedUser

2) Ze zijn van je eigen stedengroep die 95% van alle forten bezit... -> VSW

Nu heb ik gisteren een aanval gestart op verdorie een fort van mijn eigen Bg...
Nu blijft het enkel een kwestie hoe lang het nog duurt vooraleer ik en mijn stad uit de alliantie worden geschopt...

Jij en je miezerige stad horen niet eens bij VSW! :laugh: Dus uit de alliantie schoppen is niet eens van toepassing, n00b !! :p
 

DeletedUser2665

Jij en je miezerige stad horen niet eens bij VSW! :laugh: Dus uit de alliantie schoppen is niet eens van toepassing, n00b !! :p

Mwah, iets andere woorden hadden wel op hun plaats geweest. Dat het geen bg is, weten we allemaal wel. ;)
 

DeletedUser123

Ik vindt het echt zonde hoor... w1 = echt dood.
Heel de map zijn allianties, Bg's, en ander van die plezierverpestende dingen...

Fortgevechten stellen niets meer voor... want:


ten eerste 95% haha nog lang niet moet je toch is een lesje wiskunde gaan volgen.
ten tweede zoals de rest al zei je hoort niet eens bij vsw dus je kan er niet eens uitgeschopt worden xd ps. waarom heb je je stad VSW blabla genoemd?
ja duh dat fort heeft een speciale betekenis dat is de enigste reden waarom vsw en xx erin zitten..
hoe wil jij dan met 1 stad un groot fort vullen um niet het spel is langzamerhand gebouwd op het feit dat er allianties moeten zijn.
 

DeletedUser2147

het leuke is dat zezema aan mij vroeg of ik de kwakkertjes wou optrommelen om mee aan te vallen ... :p

Ik antwoorde: natuurlijk :D

Had die aanval nu plaats gevonden hebben zou ik het mss ook gedaan hebben ;)

(@ the simmies ... hee !!! 'k wil ook lid worden van je fan club, moet ik daar speciale psychologische testen voor afleggen ? ;))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

Wapenstilstand? Is dit de reden waarom er niks meer te beleven valt op W1?
 

DeletedUser

Dat is het idee van een wapenstilstand, geen gevechten.
VSW kan natuurlijk ook gewoon gevechten starten, maar na een tijdje is er dan helemaal geen tegenstand meer, en zal W1 er alleen maar slechter van worden.

Geven om te kunnen nemen. ;)
 

DeletedUser

Ik ben zelfs weer arbeiden aan het doen :(...ben dus wel erg van slag door die wapenstilstand :D
 

DeletedUser

Door deze wapenstilstand ben ik ook terug begonnen met arbeiden en ik heb al mooie dingen gevonden dus als het zo voort gaat blijf ik wel arbeiden doen :)



& tot zover de wapenstilstand :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser488

Dat is het idee van een wapenstilstand, geen gevechten.
VSW kan natuurlijk ook gewoon gevechten starten, maar na een tijdje is er dan helemaal geen tegenstand meer, en zal W1 er alleen maar slechter van worden.
Dus om te vermijden dat er helemaal niks meer gebeurt op deze wereld heeft men besloten om... helemaal niks te laten gebeuren. Geniaal!
Ik hoop dat ik niet de enige ben die de absurditeit hiervan inziet (of wil inzien).
 

DeletedUser1053

Dus om te vermijden dat er helemaal niks meer gebeurt op deze wereld heeft men besloten om... helemaal niks te laten gebeuren. Geniaal!
Ik hoop dat ik niet de enige ben die de absurditeit hiervan inziet (of wil inzien).

tot alles terug goed georganiseerd is, zodat de fortgevechten terug in evenwicht zijn etc. :)

Tot alles goed georganiseerd is greatgooglymoogly. :p Zo absurd is het dus niet, het is gewoon denken op langere termijn. ;)
 
Bovenaan