• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Actieve fortvechter zoekt top30 stad

DeletedUser8537

Dag iedereen,

ik ben pas terug begonnen op the west (sommige spelers kennen me misschien van vroegere werelden). gezien ik fortgevechten het leukste van the west vind, ben ik op arizona begonnen met het plan een goede fortvechter te worden. als soldaat zal ik ook in duels mijn mannetje kunnen staan.

op de moment ben ik missch nog maar level 17, ik zal snel aan 30 zijn.

ik ben dus op zoek naar een leuke, actieve stad die veel met forten/fortgevechten bezig is. bij voorkeur heeft deze stad ook enkele sterke bondgenoten. verder ligt de stad best in een sector met veel steden, maar dat is minder essentieel.

de top30 eis in mijn topic-titel is eerder een richtlijn, op uitnodigingen van steden zonder fort of steden die niet volledig uitgebouwd zijn ga ik niet in. is je stad nu toevallig 35e en voldoe je aan de eisen, maak je ook wel kans hoor :)

overtuig me, stel vragen en nodig me uit!

Greets,

Woutpro
 

DeletedUser8537

misschien. geef eens wat meer info over de AE steden?
met wie zijn jullie bondgenoten? zijn er regelmatig fortgevechten? wie is de vijand? (als je dat niet wil vertellen op forum mag je ook pm-en natuurlijk)
 
Bovenaan