• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Adventkalender

DeletedUser

Ik heb gewoon 2 van die kooltjes op de markt gekocht. Volgens mij heb je ze nog nodig namelijk :o
 

DeletedUser4891

Ik heb gewoon 2 van die kooltjes op de markt gekocht. Volgens mij heb je ze nog nodig namelijk :o
Natuurlijk heb je die kolen niet nodig.

Ik heb ook een paar kolen gekocht, niet omdat ik denk dat je ze nodig hebt, maar gewoon als hebbedingetje.:p

Mischien worden ze ooit heel duur.
 

DeletedUser

Natuurlijk heb je die kolen niet nodig.

Ik heb ook een paar kolen gekocht, niet omdat ik denk dat je ze nodig hebt, maar gewoon als hebbedingetje.:p

Mischien worden ze ooit heel duur.

Aangezien de kans groot is dat je hiermee een deel van de feestdagset krijgt, lijkt dat me niet logisch, want dan zou het elk jaar terug komen.

Sorry dat ik je uit je droom help XD
 

DeletedUser4891

Aangezien de kans groot is dat je hiermee een deel van de feestdagset krijgt, lijkt dat me niet logisch, want dan zou het elk jaar terug komen.

Sorry dat ik je uit je droom help XD
Geeft niet, ik vind het nogsteeds leuk om te hebben.:D
 

DeletedUser

[report=6707794d8f1dfb4d1]Duel: draak36 vs lierse00[/report]
kopiereer dit in w6, van iemand uit onze stad.
no pic but this will proof
 

DeletedUser5695

wat heeft premie te maken met adventkalender?? blijf ff ontopic en post die shit in t juiste topic svp...
 

DeletedUser13259

Als je de adventskalender op de verkeerde dag opent, krijg je een premie op je kop. Dus dat is het verband, pOON. ;)
 

DeletedUser

en als je het nu opent dn krijg je een stukje kool én een premie per houtskool 350 dollar
 

DeletedUser

Ze hebben het veranderd. Eerst was het per vakje dat je opende een premie, nu krijg je bij 1 vakje een premie en daarna niet meer. Dus de abnormale premies komen niet meer :( XD
 

DeletedUser4891

Een screenshot is nog altijd minder betrouwbaar dan zo'n link naar een berichtje hoor.
Screenshots zijn te faken.;)
 
Bovenaan