• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bouwers aanvallen - discussietopic -

DeletedUser

het is eigenlijk wel een beetje zielig, je weet dat de bouwen de minst sterke karakterklasse is.
als je een duellant bent dan vind ik wel dat je gewoon andere duellanten en soldaten moet aan vallen.
en als je als duellant iemand in zijn bouwkleding aanvalt en dan verliest, dan kun je beter je account verwijderen.

3/4 van thewest is bouwer.. kansloos...? en je kiest er zelf voor hoor .. voor bouwer eigen schuld dikke buld
 

DeletedUser

bouwer zijn niet zwak ik ben nog nooit verslagen toen ik bouwer was
oke ik bouwde niet ik was bouwer die dueleerde
maar toch val ze gewoon aan
 

DeletedUser

als er staat
ik ben puur bouwer en ik bouw steden en forten uit
is het niet slim hen aan te vallen :)
hebben ze een hoger duel level of staat er van ik ben een duelerende bouwer kan je die aanvallen :)
 

DeletedUser

als er staat
ik ben puur bouwer en ik bouw steden en forten uit
is het niet slim hen aan te vallen :)
hebben ze een hoger duel level of staat er van ik ben een duelerende bouwer kan je die aanvallen :)

Waarom is dat niet slim?
 

DeletedUser4891

bouwer zijn niet zwak ik ben nog nooit verslagen toen ik bouwer was
oke ik bouwde niet ik was bouwer die dueleerde
maar toch val ze gewoon aan
Natuurlijk kan je met bouwer als karaterklasse gemakkelijk een duelant verslaan, een duelant heeft namelijk geen bonusen die hem in het duel sterker maken. Als je als arbeider je bonussen op duel skills zet ben je dus net zo sterk als een duellant.
Met bouwer word iemand bedoelt die al zijn skills op bouwen heeft gezet. Als je dat doet ben je makkelijk te verslaan.
 

DeletedUser

omdat ze dan 0 op schieten en/of slagkracht hebben of op de meeste andere fortvaardigheden ????
 

DeletedUser

Ik vind het niet zielig om bouwers aan te vallen, ikzelf doe het ook. Maar dan niet 10x achter elkaar, 1 of 2 keer duelleren en dan weer doorreizen.
Ik heb alleen een hekel aan bouwers die meteen een berichtje sturen met: het is zielig om bouwers aan te vallen. Dan duelleer ik met plezier nog een tijdje door.
 

DeletedUser8116

het is eigenlijk wel een beetje zielig, je weet dat de bouwen de minst sterke karakterklasse is.
als je een duellant bent dan vind ik wel dat je gewoon andere duellanten en soldaten moet aan vallen.
en als je als duellant iemand in zijn bouwkleding aanvalt en dan verliest, dan kun je beter je account verwijderen.

wat voor bonussen hebben andere karakterklassen dan in een duel? (met uitzondering van de soldaat:()
 

DeletedUser

Tja die kiezen er toch echt zelf voor. Ikzelf kom natuurlijk wel op voor de bouwers van mijn stad. Dan leg ik die persoon wel even plat, kiest hij dan ook zelf voor.. :hmf: Maar ik val natuurlijk ook bouwers aan, ben niet gek. Meestal een hoog level, dus duellevel, das lekker veel xp en als je mazzel hebt dan hebben ze ook nog eens bakken met geld contant! Waarom zou je het niet doen? Nu kunnen ze z'n premie op je hoofd zetten, dusja. Tis als duelant en als bouwer nog steeds je eigen keuze.
 

DeletedUser6004

Ik val altijd mensen aan die een hoger lvl hebben dan ik(voor xp), kunnen duelanten zijn met hoog duellvl(hebben meestal niet de beste wapens door lager lvl) of bouwers die wel flink hoger zijn dan mij, krijg ik makkelijk veel xp voor, ik vind dus dat ik ze best mag aanvallen ze zijn toch wat lvl's hoger
 

DeletedUser

Tegen bouwers aanvallen ben ik niet, maar toch ook weer wel.
Wat bedoel ik hier nou mee:
Af en toe eens een bouwer aanvallen is niet erg, helemaal niet als ze hun duelkleding aanhebben.
Maar er zitten van die mensen tussen die elke dag wel dezelfde bouwer aanvallen en soms ook in zijn/haar bouwerkledij. En als je dan soms ook nog kijkt naar de ep is dit wel laag.
Daarom doe ik deze uitspraak:
Val af en toe eens een bouwer aan daar is niets mis mee, maar weet wel hoevaak en waarneer je hem moet aanvallen.
 

DeletedUser

Meestal als ik bouwers aanval stuur ik eerst even een telegram, vind het leuker een uitdaging te hebben voor ep, dan zwak zijn voor geld en ep
 

DeletedUser

ik heb natuurlijk wel bouwers aangevallen maar daar nog nooit een boze telegram van gekregen
bij mij zijn het toch de duellanten die gaan zeuren
 

DeletedUser

Op de eerste werelden bestaan er nauwelijks nog echte bouwers. Zoveel is er niet meer voor ze te doen. Over het algemeen zijn die bouwers daar sterker met duelleren dan ik, maar of dat iets over hen zegt of over mij laat ik buiten beschouwing. :p
 

DeletedUser6004

Als ik met lvl 30 en duel lvl 40 een bouwer van lvl 50 en duellvl 50 aanval moet dat toch kunnen? Ik krijg er in elkgevak veel ep voor:blink:
 

DeletedUser11612

Als ik met lvl 30 en duel lvl 40 een bouwer van lvl 50 en duellvl 50 aanval moet dat toch kunnen? Ik krijg er in elkgevak veel ep voor:blink:

Als ik naar je plaatje kijk ben je met 37 duels 10 duellevels gestegen, veel EP kunnen ze je niet opleveren dan volgens mij ;)
 

DeletedUser

Code:
Je krijgt er veel EP mee! Het is helemaal niet Zwak maar  gewoon onsportief...

:laugh::laugh:
 
Bovenaan