• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussietopic 1.29

DeletedUser

Nu 1.29 is aangekondigd (klik), kan er volop gediscussieerd worden over deze update.

Marco zei:
Beste spelers,

Woensdag zal er een nieuwe update komen (1.29).
Let op: Omdat er woensdag tijdens de update geen fortgevechten plaats kunnen vinden, zal het morgen (dinsdag) niet mogelijk zijn om een fortgevecht te starten tot 17:00.

Wat is er nieuw?
  • De aankomst van de sheriff
  • Bondgenootschappen kunnen via het stadsbestuur opgericht en bestuurd worden.
  • Bondgenoten kunnen in forten slapen waar je geallieerde steden lid van zijn.
  • Wanneer je duelleert met een speler die lid is van hetzelfde bondgenootschap, word je daarop gewezen.
  • Bondgenootschapchat.
  • Manoeuvre: fortbezitters kunnen manoeuvregevechten houden om fortgevechten te oefenen. Deze gevechten kunnen worden gehouden ongeacht waar de spelers zich bevinden en hebben geen effect.
  • Sheriff: je kunt een premie uitloven voor andere spelers. Je kunt een premie opstrijken als je een duel wint van een gezochte speler. Hoe hoger het uitbouwlevel van de sheriff, des te groter het zoekbereik naar spelers met een premie is.
  • Markt: steden kunnen markten bouwen waar voorwerpen verkocht kunnen worden. Hoe hoger het uitbouwlevel van de markt, des te lager de kosten voor de verkoop van voorwerpen.
  • Fortgevechtbonus voor soldaten: soldaten geven 25% van hun leiderschapswaarde aan zichzelf en aan vier buren in dezelfde sector door.
  • De chat is in eerste instantie voor nieuwe spelers gedeactiveerd. Een icoontje laat zien of je naar nieuwe chatruimtes kunt gaan.
  • Duels worden op een plek gehouden waar de uitgedaagde speler stond toen het duel begon.
Verbeteringen
  • Officiers kunnen lagere rangen toestemming geven om te praten in de fortgevechtchat. Gebruik '/help rights' in de chat om meer te ontdekken.
  • Inloggen en uitloggen in de chat is verbeterd: wanneer je de chat opent of sluit, of wanneer je je uitlogt, worden andere gesprekspartners daar meteen over geïnformeerd.
  • In de fortgevechtlogs staan de karakterklasse en het level van de speler.
  • In fortgevechten kun je de huidige uitwijk- en schietpogingbonussen van jezelf en van teamleden zien. De bonus van naburige soldaten wordt ook aangegeven.
  • Verschillende symbolen voor karakterklassen in fortgevechten.
  • Hotellevel wordt in de takenlijst weergegeven.
  • Duelleerknop in het spelersprofiel.
Veranderingen
  • De arbeider-fortgevechtbonus daalde van 40% naar 30%.
  • De karakterbonus van de arbeiderstoren wordt niet met de structuurbonus van de arbeiders verrekend, maar wordt apart toegevoegd.
Bugfixes:
  • Veranderingen in de duelstrategie worden voor het uitvoeren van een NPC-duel opgeslagen (er treedt een vertraging van 3 seconden op bij het opslaan van de strategie, wat in dit geval vermeden moet worden)
  • Bugfix corrigeert de ontbrekende/foutieve startpositie van de speler in fortgevechtlogs, wat al opgelost had moeten zijn. Dit zou nu opgelost moeten zijn.
  • Het aantal ontweken schoten dat in de fortgevechtresultaten wordt aangegeven, is nu correct.
 

DeletedUser

woehoe leuk maar ben ik me net aan het reskillen op wereld 7 komt het sheriffkantoor:p
 

DeletedUser

Hele goede update, ook goed dat ze de bonussen in een fortgevecht weer hebben aangepast. Zorgt weer dat de soldaat een stukje belangrijker word. Al heeft die dan wel leiderschap nodig om een goede bonus op te strijken :D.
 

DeletedUser

Een verademing na update 1.27. Bedankt devs:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ziet er beter uit dan de vorige update.
geweldig dat de update ook een beetje gericht op het fortvechten is.;)
 

DeletedUser

Veel veranderingen blijkbaar. Het goede nieuws is dat soldaten terug een bonus hebben en ze zelfs hun buren steunen(vraagje: kan iemand die naast verschillende soldaten krijgen verschillende bonussen hebben?) en vooral zal het gedaan zijn met mensen die op het idee zijn gekomen om tussen spelers te handelen en daar een nieuw topic voor openen. Bouwers hebben terug wer. Met oefenfortgevechten ben ik ook blij.

Het handelen vind ik eigenlijk wel spijtig, want ik vind het altijd leuk als je naar producten voor quests zelf op zoek moet gaan. Soms kan het natuurlijk wel handig zijn dat je iets kan kopen waar je zelf nog niet aan geraakt.

Wat betreft dat duelsysteem heb ik toch mijn bedenkingen, als ik het goed begrijp kan iemand die een snellere reistijd heeft wegvluchten van een duel(of krijg je geen melding als er iemand onderweg is?) en van die sheriff ben ik voorlopig ook geen groot voorstander.

Ik ben algemeen genomen een gelukkig speler na het lezen van deze update:cool:
 

DeletedUser10652

Zeker goeie update!
Bonussen, fortgevechten & duels mooi verbeterd allemaal, creatief over nagedacht!
Alleen de markt heb ik zo mijn twijfels nog bij, maar dat wacht ik eerst maar even af.
 

DeletedUser

is het niet zo dat de je bij de markt alleen maar kleren en dat soort spul kan kopen en verkopen?
 

DeletedUser10652

Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar het zou toch(vind ik) te erg voor woorden zijn als je producten kan kopen...:rolleyes:
 

DeletedUser12132

Wordt een leuke update! Jullie hebben het ten minste nu goed gemaakt met mij naar update 1,27! Hebben sommige mensen ook plaatjes over de sheriff!
En nog een paar vragen:
1 wat is het maximale lvl van de sheriff
2 wat is het maximale lvl van de markt
3 hoeveel punten heb je nu als je de stad uitbouwt inc. sheriff en markt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8116

Even kijken of mensen deel 1, deel 2 en deel 3 van de bladzijde te koop zetten op de markt :D
 

DeletedUser5512

De aankomst van de sheriff
Bondgenootschappen kunnen via het stadsbestuur opgericht en bestuurd worden.
handig
Bondgenoten kunnen in forten slapen waar je geallieerde steden lid van zijn.
stja stimulatie om bij grote bondgenootschappen te gaan
Wanneer je duelleert met een speler die lid is van hetzelfde bondgenootschap, word je daarop gewezen.
helaas, ben al opzoek naar nieuwe stad
Bondgenootschapchat.
weer stimulatie om naar grote bg's te gaan
Manoeuvre: fortbezitters kunnen manoeuvregevechten houden om fortgevechten te oefenen. Deze gevechten kunnen worden gehouden ongeacht waar de spelers zich bevinden en hebben geen effect.
? waar is dit goed voor :p
Sheriff: je kunt een premie uitloven voor andere spelers. Je kunt een premie opstrijken als je een duel wint van een gezochte speler. Hoe hoger het uitbouwlevel van de sheriff, des te groter het zoekbereik naar spelers met een premie is.
mwah leuk
Markt: steden kunnen markten bouwen waar voorwerpen verkocht kunnen worden. Hoe hoger het uitbouwlevel van de markt, des te lager de kosten voor de verkoop van voorwerpen.
onzin vind ik
Fortgevechtbonus voor soldaten: soldaten geven 25% van hun leiderschapswaarde aan zichzelf en aan vier buren in dezelfde sector door.
extra voordeel voor soldaten maar mij hoor je niet klagen ;)
De chat is in eerste instantie voor nieuwe spelers gedeactiveerd. Een icoontje laat zien of je naar nieuwe chatruimtes kunt gaan.
vast wel ehm handig
Duels worden op een plek gehouden waar de uitgedaagde speler stond toen het duel begon.
Officiers kunnen lagere rangen toestemming geven om te praten in de fortgevechtchat. Gebruik '/help rights' in de chat om meer te ontdekken.
verbetering :D
Inloggen en uitloggen in de chat is verbeterd: wanneer je de chat opent of sluit, of wanneer je je uitlogt, worden andere gesprekspartners daar meteen over geïnformeerd.
verbetering :D
In de fortgevechtlogs staan de karakterklasse en het level van de speler.
In fortgevechten kun je de huidige uitwijk- en schietpogingbonussen van jezelf en van teamleden zien. De bonus van naburige soldaten wordt ook aangegeven.
vast wel handig
Verschillende symbolen voor karakterklassen in fortgevechten.
niet echt nodig maar ook wel leuk
Hotellevel wordt in de takenlijst weergegeven.
?
Duelleerknop in het spelersprofiel.
was toch al zo?
De arbeider-fortgevechtbonus daalde van 40% naar 30%.
niet nodig maarja
De karakterbonus van de arbeiderstoren wordt niet met de structuurbonus van de arbeiders verrekend, maar wordt apart toegevoegd.
ehm oke
 

DeletedUser

Dit lijkt eindelijk weer eens een update te zijn waar ik blij mee ben. Ik ben alleen wel benieuwd naar die duelverandering. Het wordt zo wel erg makkelijk om nog even spelers voor een fortgevecht te duelleren. Als je aangemeld bent en bij het fort staat, ben je dan wel veilig, maar lang niet iedereen blijft bij het fort en sommigen melden zich pas vlak van tevoren aan. Ook ben ik niet zo blij met die handelaar.
 

DeletedUser12132

Ik heb net van r.r.2 een paar plaatjes gekregen dus laat ik het even zien!

screenshot52je.jpg

screenshot54z.jpg

screenshot53k.jpg

screenshot51f.jpg
 

DeletedUser

Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar het zou toch(vind ik) te erg voor woorden zijn als je producten kan kopen...:rolleyes:

Dit kan wel, ik speel ook beta, en daar is deze update al lang, en dit kan gewoon. Delen v/d blz, Kudrams parasol en Kuierstok, vreemde klomp modder.. Edele wapens, alles kan ;)
 
Bovenaan