• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturier zoekt goeie stad

DeletedUser8537

Dag arizona-spelers,

op arizona ben ik weerom avonturier. in eerste instantie ga ik zo hoog mogelijk ranken en veel opdrachten doen. later zal ik zeker ook nuttig zijn voor het vinden van fort-items. effectief deelnemen aan fortgevechten zal wschl iets minder zijn.

ik zoek nu een leuke goede stad die zichzelf snel aan het uitbouwen is. ik verdien veel geld en vind regelmatige nutteloze items, dus storten is geen probleem.

laat hier iets weten of pm me als je in jouw stad een plaatsje voor me hebt.

Groet,

Woutpro
 

DeletedUser8307

Kom eventueel bij UC Sun City, of toch alleszins bij de UC groep.
Plezier gegarandeerd!

Contact: Chunky.
 

DeletedUser

Greenfield is iets voor jou ;)
stuur een Telegram naar mijn om tejoinen ;)
 

DeletedUser4700

Hey,

Je kan ook Dragon HQ joinen.

Ik ben een paar dagen te laat begonnen en de stad is dus ook te laat gesticht, maar toch staan we nu op nummer 18 en we komen steeds dichterbij nummer 17. We gaan dus bijna de top 15 in.

En het enige wat nog ontbreekt zijn veel leden. Want we hebben veel stadspunten, maar niet genoeg ledenpunten. Dus als je wilt joinen zou dat heel fijn zijn :D

Verder zijn we dus snel aan het groeien, want we hebben wel veel stadspunten en 4 bouwers. Waaronder ik, en ik sta bijna in de top 15.

Ik hoop dat je wilt joinen!

Jobb
 

DeletedUser8537

op dit moment lijkt de stad van jobb mij het meest aangenaam.

andere, nieuwe aanbiedingen mogen nog altijd!
 

DeletedUser

In North Creek ben je ook welkom, wij zijn dan misschien nog een klein stadje, maar met 2 bouwers die flink kunnen bouwen groeien wij snel tot een grote stad. Ook zijn er al onderhandelingen bezig met Bondgenoten.
 

DeletedUser8537

ondertussen zit ik bij dragon hq en mag dit topic op slot.
 
Bovenaan