• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

dag en nacht

DeletedUser12132

Misschien kan bij de volgende update dit komen: Dag en nacht. het is simpel. met de zomer: 21:00 tot 6:00 nacht, 6:00 tot 7:00 schemerig, 7:00 tot 20:00 dag en 20:00 tot 21:00 schemerig
en met de winter: 20:00 tot 7:00 nacht, 7:00 tot 8:00 schemerig, 8:00 tot 19:00 dag en 19:00 tot 20:00 nacht.
ik wil graag weten wat jullie er van vinden
 

DeletedUser4891

hm, te veel tribalwars gespeeld?:p

wat is hier het nut van?
 

DeletedUser8537

wat is daarbij dan het verschil tussen dag en nacht?
zonder dat te vertellen is uw idee natuurlijk weinig uitgewerkt.
 

DeletedUser12132

nou dan zie je sbnachts bijvoorbeeld bij steden lampen aan
 

DeletedUser12477

Ik vindt het wel een grappig idee hoor, maar dan moet er 's nachts wel iets te doen zijn ofzo.
 

DeletedUser10964

Misschien kan bij de volgende update dit komen: Dag en nacht. het is simpel. met de zomer: 21:00 tot 6:00 nacht, 6:00 tot 7:00 schemerig, 7:00 tot 20:00 dag en 20:00 tot 21:00 schemerig
en met de winter: 20:00 tot 7:00 nacht, 7:00 tot 8:00 schemerig, 8:00 tot 19:00 dag en 19:00 tot 20:00 nacht.
ik wil graag weten wat jullie er van vinden

lol bij tribalwars is dat om aan te geven wanneer het slaapmodus is
hier is het totaal nutteloos
-1
 

DeletedUser

elmo11
Zeg dan wat voor nut het heeft behalve de server te belasten en het uitzicht
 

DeletedUser5740

Ik vind het een leuk idee om verschillende redenen.
Ik zal ze uiteraard even melden

-Het geeft meer sfeer aan the west het wordt dus gezellig.
-Je zou er een bonussen aan kunnen verbinden dat je nachts + 5 % sneller actiepunten en Levenspunten krijgt. Dit is natuurlijk zo om dat het donker is.
-En om meteen de kritiek dat het dan onduidelijker wordt de kop in te drukken zou je kunne voorstellen het alleen te laten schemeren zodat alles nog te zien is.
 

DeletedUser

Aan de ene kant leuk, alleen het moet niet echt doelloos blijven.
Ik denk dat je dan bijvoorbeeld in de nacht-periode vaker ongelukken maakt, en dat je dan natuurlijk weer sneller en beter slaapt, dat je met 6 uur 'Suite' slapen al helemaal 100% bent ofzo.
 

DeletedUser5740

Aan de ene kant leuk, alleen het moet niet echt doelloos blijven.
Ik denk dat je dan bijvoorbeeld in de nacht-periode vaker ongelukken maakt, en dat je dan natuurlijk weer sneller en beter slaapt, dat je met 6 uur 'Suite' slapen al helemaal 100% bent ofzo.

dit is percies wat ik bedoel.
En dat je zonder te slapen ook meer LP en AP krijgt. Alleen als je een werkzaamheid, Duels of Fortbattle doet niet want dan ben je wakker.
 

DeletedUser

Dat zou op zich wel een stuk leuker zijn.
OF dat je bijvoorbeeld dan meer geluk heb met arbeiden zoals overval en inbraak.
 

DeletedUser5740

Dat zou op zich wel een stuk leuker zijn.
OF dat je bijvoorbeeld dan meer geluk heb met arbeiden zoals overval en inbraak.

dat is niet echt logisch je ziet iets minder snel in het donker.
Het is beter dat je dan bij arbeiden waarbij je ontdekt kan worden minder schade krijgt omdat ze je niet zien.
 

DeletedUser12132

ja dat zou ook de voordelen zijn en misschien ook dat sommige werkzaamheden waar wat groeit (tabak plukken, mais plukken, enz.) zo minder vindt omdat dat zon nodig hebt en dat overval juist meer oplevert snachts
 

DeletedUser5740

ja dat zou ook de voordelen zijn en misschien ook dat sommige werkzaamheden waar wat groeit (tabak plukken, mais plukken, enz.) zo minder vindt omdat dat zon nodig hebt en dat overval juist meer oplevert snachts

dat zou kunnen. Maar als je allemaal van dit soort dingen gaat toevoegen gaat het zeer ingewikkeld worden.
Want sommige planten groeien juist nachts.
Maar het wordt er wel realistischer van.
 

DeletedUser12132

o nog wat over die lichten. wat ook nog een idee is er komen bijvoorbeeld ook van wat kleine kampvuurtjed midden in het landschap
 

DeletedUser12132

en misschien wat een beetje te uitgebreid is dat je op die kampvuurtjes kan klikken en dat je daar kan slapen of van mensen dingen kopen
 

DeletedUser

o nog wat over die lichten. wat ook nog een idee is er komen bijvoorbeeld ook van wat kleine kampvuurtjed midden in het landschap

en dan nog flikkerend bewegen, word het helemaal moeilijk voor de devs. :D

Maar het maakt het idd een stuk mooier.
Mij leek het ook beter om het landschap mooier te maken. Ik vind dit er nog redelijk nep eruit zien. En het lijkt me misschien ook leuk om zoiets te maken ;)
 

DeletedUser5740

en dan nog flikkerend bewegen, word het helemaal moeilijk voor de devs. :D

Maar het maakt het idd een stuk mooier.
Mij leek het ook beter om het landschap mooier te maken. Ik vind dit er nog redelijk nep eruit zien. En het lijkt me misschien ook leuk om zoiets te maken ;)

maar zoals je het al een beetje zegt.
Het is voor de devs moeilijk te maken, en dan begrijp ik wel dat het wordt afgewezen.
 
Bovenaan