• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

VSW valt VSW aan??

DeletedUser

ik zal het eens uitleggen hoe het allemaal zit

VSW valt zichzelf aan omdat enkele steden van VSW het niet eens zijn over welke stad nu de beste is en de sterkste
VSW is dus eigenlijk een beetje uit elkaar aan het vallen
je hebt dus 2 grote partijen:
- SP.A: sneaker partij en aanhangers
- CD&V: crimearea dynastie en volgelingen

gesnapt?

hej op jullie forum staat heel wat anders dat je nu uitkraamt. en volgens stealther moeten jullie onzin gaan uitkramen dus iedereen van XX niet geloven ze proberen verwarring te schoppen. :p
 

DeletedUser

hej op jullie forum staat heel wat anders dat je nu uitkraamt. en volgens stealther moeten jullie onzin gaan uitkramen dus iedereen van XX niet geloven ze proberen verwarring te schoppen. :p

:p
Das pas leuke info :x
 

DeletedUser123

hej op jullie forum staat heel wat anders dat je nu uitkraamt. en volgens stealther moeten jullie onzin gaan uitkramen dus iedereen van XX niet geloven ze proberen verwarring te schoppen. :p

owja? waarom weet ik daar dan niks van.
 

DeletedUser8307

hej op jullie forum staat heel wat anders dat je nu uitkraamt. en volgens stealther moeten jullie onzin gaan uitkramen dus iedereen van XX niet geloven ze proberen verwarring te schoppen. :p

Dit klopt wel degelijk ! :o
Vraag eens aan Stealther btw ;)
 

DeletedUser123

heb ik net gedaan maar kan niks vinden wat jouw theorie ondersteund ;)
 

DeletedUser

moet ik het nog bijna gaan citeren ook, maar iig wrom valt VSW-Rosa KAO nou weer aan. :p
 

DeletedUser123

moet ik het nog bijna gaan citeren ook, maar iig wrom valt VSW-Rosa KAO nou weer aan. :p

ja halo ik wacht nu al een dag op je citaat... misschien moet je voor te beginnen is leren geen onzin uit te kramen als je ook niet met de bewijzen kunt komen..
 

DeletedUser

hallo, kan ook niet altijd reageren, maar ik zal zo doen als je het nog niet verwijderd heb.:p
 
Bovenaan