• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

omdat ik bijv. nu bij ''met indianen handelen'' betere voorwerpen kan winden dan bij ''schatten zoeken''.

dat word dus HEEL moeilijk volgens mij aangezien elke keer als je een vaardigheid ergens insteekt/andere kleren aandoet veranderd je max waarde
Je kunt toch evengoed zien waar je het meeste AP op hebt en die arbeid doen, of is dat te moeilijk:p
 

DeletedUser8537

ik denk dat het dan het duidelijkst is om een nieuwe sorteer-optie 'op maximale vind-waarde sorteren' komt. geluk zoals het er nu staat mag dan blijven staan van mij.
 

DeletedUser

Je kunt weer de toegangsbeperking wijzigen.
De BBcode zal er niet meer staan, dat zal later gefixt worden.
Ik zal eens (ooit, niet de komende week :p) de vindkans toevoegen :)
 

DeletedUser9519

Oh haha, ik zat te kijken of "duel" er toevallig tussen stond.
 
Ik weet niet of dit ooit al een keer gepost is, maar hier ff een opmerking van mij:

Volgens mij heb ik een klein foutje ontdekt in TW-Pro!

Voor de arbeid 'Smokkelen' heb je de volgende vaardigheden nodig:

Verschuilen
Zwemmen
Schieten
Handel drijven
Imago

Het gaat om het kledingstuk 'Edele Leren Jas' die de volgende bonussen geeft:


01-kracht
01-Beweegelijkheid

16-Weerstand
15-Verschuilen
10-Imago
09-Handvaardigheid

De Edele Leren Jas geeft volgens TW-Pro deze bonus op Smokkelen:



De berekening van TW-Pro klopt niet!

Een Edele Leren Jas geeft namelijk de volgende vaardigheden op Smokkelen:

00 punten van Kracht
02 punten van Beweegelijkheid
00 punten van Weerstand
15 punten van Verschuilen
10 punten van Imago

27 punten in totaal


Ik heb dit nog niet getest in mn inventaris, want ik heb geen Edele Leren Jas. Zou iemand die em wel heeft even willen testen of die jas in je inventaris ook een bonus van 8 punten geeft?
 

DeletedUser9519

Nee dit heb je fout gezien, die leren jas is nog +8 smokkelen beter dan die je aan hebt.
 

DeletedUser

Komt er ook een versie waarbij automatisch de beste kleren worden aangetrokken wanneer je aan een arbeid begint?
 

DeletedUser

Elk script ( of aanpassing daarop ) moet overigens toch officieel goedgekeurd worden door de Community Manager, dus alvorens een dergelijk script hier geplaatst mag worden zal Marco het eerst goed moeten keuren, die, om de reden die Leones al aangaf, weinig kans maakt.
 

DeletedUser

Komt er misschien ook een verbeterde versie waarin je de beste kleren voor twee of drie arbeiden kan zien? Dus met het hoogste gemiddelde?
Mvg, common
 
Bovenaan