• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

dan kunnen we dan eindelijk weer wat ideeën zoeken

kan iemand al op een idee komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1003

Bij treinen overvallen is nu een 'zak met buit' te vinden. Dit deed me toch wel erg denken aan de eerder gegeven hint:

"Er was eens een boef genaamd Jack die met een aantal handlangers gepland had een bank te beroven. Met geladen revolvers bestormden zij de bank en beroofden de kluis. Niemand in de bank vocht terug. Elk van de bandieten vulde een zak vol dollarbiljetten en ze gingen terug naar hun schuilplaats. Op de weg terug hoorden ze in de verte een vuurgevecht en ze volgde het geluid. De mannen rond Jack zag een vuurgevecht tussen twee groepen. Aangezien zij op deze dag nog steeds geen kogel hadden afgevuurd, voelde ze de drang zich in de strijd te mengen. Zij besloten de verliezende kant te helpen en schoten wild om zich heen. Maar ze onderschatten de vijand. Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte. In een zak vond hij een oude sleutel met drie ringen als handvat."

Vermoeden: Zo een zak opnemen in je inventaris vergroot de kans om de derde sleutel te vinden bij een fortgevecht?
 

DeletedUser

@ghandi:
Die tip van jack verwees volgens mij ook alleen maar naar de fortgevechten ;)
Hetgene wat je gemarkeerd hebt vooral. Iedere bandiet vult zak vol dollarbiljetten = veel geld meenemen cash

Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis. Eenmaal in de schuilplaats, opende hij de zakken en moest tot zijn ontzetting vaststellen dat alleen zijn eigen zak dollarbiljetten bevatte.

Ze hebben hun geld verloren...
Eigenlijk best wel grappig om dat te beseffen achteraf. Dat niemand dat zag... We zochten het duidelijk veel te ver dus :)

Dat die nieuwe zak de kans vergroot op het vinden van de sleutel lijkt me ook wel vreemd. Maar ben ook wel zeer benieuwd naar die makkelijkere manier :) Alleen gaan ze daar geen tips voor geven vrees ik. (Moest er een makkelijkere manier bestaan natuurlijk)

Die nieuwe update bevat volgens mij geen tip meer omdat het ondertussen toch al bekend is :)
 

DeletedUser

Ze hebben hun geld verloren omdat ze dood zijn gegaan--> KO zijn gegaan

Dit wijst veel op fortgevechten, KO gaan met veel geld
 

DeletedUser

Je moet gewoon een cashgevecht doen en dan alleen overblijven. Dan is er zoveel geld in het spel dat je de sleutel krijgt. Maar krijg dat maar eens voor elkaar.....
 

DeletedUser

@ freewilly, op de duitse server is hij al een keer of 3 a 4 gevonden. En bij de duitse server blijven ze echt met veel over :p
Dus alleen overblijven = geen must.
 

DeletedUser

Ach zo. Daan slaat die hint dus eigenlijk helemaal nergens op.
Er moet dus veel geld over blijven na een gevecht en je moet mazzel hebben.
Dat laatste heb ik niet zo vaak dus ik vrees dat ik kan fluiten naar die sleutel. :D:D:D
 

DeletedUser

Echt verkeerd is dat alleen overblijven niet :) Als je alleen overblijft in een groot fort maak je ook kans op de sleutel, zonder dat mensen geld zouden verliezen. Maar ik geef het op :p Over deel 3 van de blz zeiden ze ook dat die op een andere manier te verkrijgen was, en nu over de sleutel ook :) Maar volgens mij is er geen andere manier. Of ik ga toch niet meer als een gek liggen zoeken als ik niet 100% zeker ben dat er een andere manier bestaat :)
 

DeletedUser

Echt verkeerd is dat alleen overblijven niet :) Als je alleen overblijft in een groot fort maak je ook kans op de sleutel, zonder dat mensen geld zouden verliezen. Maar ik geef het op :p Over deel 3 van de blz zeiden ze ook dat die op een andere manier te verkrijgen was, en nu over de sleutel ook :) Maar volgens mij is er geen andere manier. Of ik ga toch niet meer als een gek liggen zoeken als ik niet 100% zeker ben dat er een andere manier bestaat :)

Die 2de manieren zijn gewoon nooit gevonden
 

DeletedUser

Als ik ze niet bevestigd zie door iemand betrouwbaar ga ik er van uit dat ze niet bestaan ;) Zo simpel is dat. Ga niet liggen zoeken achter iets waar je niet eens zeker van weet of het er is :o
 

DeletedUser

Geloof me... Er is een 2de manier maar die is gewoon nog niet gevonden.

Hoe weet jij dat zo zeker? :p

Anyway, het klopt wel, maar ik zoek er zelf ook niet meer naar. Er is maar een iemand die die kent, en dat is Eiswiesel. Als het ooit al gevonden wordt, dan is het enkel nadat hij info geeft aan Duitse spelers...
 
Bovenaan