• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

In fortgevecht mooie spullen vinden

DeletedUser

Die van powerrr was die 2de drakes voolader ;) Nu staat er eentje te veel. Het zijn er dus 2 en geen 3... :p En nee het geld klopt niet, maar dat zal het ook niet doen :) En het is zeker ook geen 1/3 van de pot. Maar wieweet is er nog hw winchester gevonden door iemand die nog niet online is geweest ;)
 

DeletedUser123

dan mag ik wel verdedigen é?
want ik moest nu aanvallen omdat ik de eerste keer niet was flauw gegaan

iedereen geven we een kans dus 1x aanvallen en doodgaan en 1x verdedigen
en jij hebt al 1x overleefd en 1x gestorven en dit was het 2e deel van het gevecht dus tijd voor nieuwe rondes =)
 

DeletedUser

oke dan ben ik gerust xD
maar ik was onzeker aangezien ik in VSW zit en met XX moet vechten enzo
 

DeletedUser

Ik heb men inventaris al bijna verkocht voor de buntline, 3000 dollar moest ik echt schrapen. :p
5000 x2 is echt teveel voor mij
 

DeletedUser

5000$ is 20 uurtjes werken (of mijn 2 tomahawks verkopen :() dus is wel doenbaar. Maar ik kan dat wel geen 2 keer op 3 dagen ofzo ;)
 

DeletedUser

ja oke maar als je 20 uur hebt gewerkt dan is je toestemming zo laag dat het weer enkele dagen duurt voor ie weer optimaal is
en dan mag je ondertussen ook niet geduelleerd worden
 

DeletedUser123

veel verschillende geldklussen doen en geld op de bank zetten zoals ik heb nu hele haffel paarden gekocht lijst 50% verlies maar ik verlies mn geld niet en kan het verkopen wanneer ik het nodig heb
 

DeletedUser

ik had ook bijna 5000 op zak :)

Volgende keer zal ik nog een keer aanvallen en daarna ook verdedigen, in de hoop dat er dan ook zulke mooie spullen gevonden worden
 

DeletedUser

Ik zit met grote verbazing te kijken naar de vondsten. 2 keer Wyatt Earps buntline :eek: En wie had eigelijk die schofield gevonden?

Ik had 4100 nog wat dollar bij me. Het had 2000 dollar meer kunnen zijn, maar ik werd aangevallen en verloor. Het geld had ik trouwens nog gewoon van het vorige gevecht overgehouden :p
 

DeletedUser

Goed om te lezen dat er nu wel mooie voorwerpen gevonden zijn. Proficiat aan de gelukkigen en initiatiefnemers.

Vooral blij dat de meeste nu wel geld bij zich hadden, want in principe waren er maar 9 meer ko gegaan en de items zijn echt beduidend beter.

Vond de aanval wel aardig goed gaan eigenlijk. Gefaseerd de muren op en uiteindelijk waren er maar 4 tot 5 onliners die hun eigen plan trokken. De rest op het einde waren, op die 5 na, allemaal offliners. Denk dat de leiders het niet veel beter hadden kunnen doen. Eigenwijze mensen hou je altijd.

Hopelijk wordt dit doorgetrokken naar de volgende rondes zodat we allemaal happy worden van een mooi item.
 
Bovenaan