• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortoprichter en leden van een fort ?

DeletedUser5789

wanneer een stad lid is van een (pioniers)fort maar niet voldoende punten heeft om zelf een pioniersfort te mogen oprichten wordt die stad dan toch automatisch oprichter van het fort wanneer de oorspronkelijke oprichter uit het fort treedt?
 
Volgens mij wordt die stad dan oprichter. Maar aangezien dit nooit getest is of die resultaten niet bij mij bekend zijn weet ik het niet zeker :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Ik weet het wel zeker :) Geen flauw idee waarom ik in de vorige post sprak over een spookfort :p

Op W3 ben ik in het bezit van een groot fort. Mijn stad heeft 33 000 punten :) Dat fort is mij overhandigd. De stad wordt dus automatisch oprichterstad, onafhankelijk van het aantal stadspunten ;)
 

DeletedUser9519

Ik heb dat ook al eens gehad ja, het kan inderdaad gewoon, als dat niet al genoeg bevestigd was.
 

DeletedUser

Ik weet het wel zeker :) Geen flauw idee waarom ik in de vorige post sprak over een spookfort :p

Op W3 ben ik in het bezit van een groot fort. Mijn stad heeft 33 000 punten :) Dat fort is mij overhandigd. De stad wordt dus automatisch oprichterstad, onafhankelijk van het aantal stadspunten ;)

ik wou net zeggen, anders had je mijn fort ook niet kunnen hebben ;)
 

DeletedUser385

nee er wordt niemand fortoprichter
dit is op w5 het geval (zeg niet welk fort, en welke stad, die stad is dom)
 
Bovenaan