• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

diagrammen zetten op het stadsforum

DeletedUser5789

Hi

wij houden in de stad een schaaktoernooi ,maar nu lukt het me niet om een diagram op het stadsforum te posten waarin je op een overzichtelijke manier de uitslagen van de partijen kunt noteren

...alles wordt automatisch achter en onder elkaar gezet ;weet iemand of het mogelijk is om lege ruimtes in je post te laten en hoe je dat dan doen moet ?

btw op dit forum lukt het ook niet anders had ik een voorbeeld kunnen geven :)

...alvast bedankt voor de reacties !
 

DeletedUser

maak in excel een tabel, maak daar n afbeelding van en upload als plaatje en zet dat plaatje op jullie stadsforum?

Weet je ook zeker dat er niemand tussedoor mee gaat rommelen :p
 

DeletedUser8307

Hi

wij houden in de stad een schaaktoernooi ,maar nu lukt het me niet om een diagram op het stadsforum te posten waarin je op een overzichtelijke manier de uitslagen van de partijen kunt noteren

...alles wordt automatisch achter en onder elkaar gezet ;weet iemand of het mogelijk is om lege ruimtes in je post te laten en hoe je dat dan doen moet ?

btw op dit forum lukt het ook niet anders had ik een voorbeeld kunnen geven :)

...alvast bedankt voor de reacties !

Houden wij in de stad een schaaktoernooi ??

En nee, het is zo. De tekst word vanzelf zo gezet :)
 

DeletedUser5789

maak in excel een tabel, maak daar n afbeelding van en upload als plaatje en zet dat plaatje op jullie stadsforum?

Weet je ook zeker dat er niemand tussedoor mee gaat rommelen :p

ik heb nu een diagram gemaakt in OpenOffice 3.2 ;kan ik daar ook een afbeelding van maken en hoe doet ik dat ?

...sorry maar ik ben niet erg handig met dit soort programma' s hoor :o

@ Hannes: we houden een schaaktoernooi in mijn stad op wereld 3 !
 

DeletedUser8307

ik heb nu een diagram gemaakt in OpenOffice 3.2 ;kan ik daar ook een afbeelding van maken en hoe doet ik dat ?

...sorry maar ik ben niet erg handig met dit soort programma' s hoor :o

@ Hannes: we houden een schaaktoernooi in mijn stad op wereld 3 !

Ow ja, dom van me.. En gebruik gewoon exel, niet zó moeilijk, toch :)
 

DeletedUser

Waa, die site is wel grappig:p

Maargoed, zoals leones al zei gewoon met print screen en dan plakken.:)
 

DeletedUser5789

Ik heb nu Excel gedownload en mijn diagram gemaakt!

ik druk op print screen dan open ik paint en plak met control V het diagram in het venster wat ik krijg en sla het bestand op;dan ga ik naar tiny pics op te uploaden maar krijg het bericht dat het mislukt omdat het bestandstype niet goed is

ik moet dus mijn excel bestand omzetten in een jpeg/bmp of gif bestand maar dat is nog niet gelukt

ik hoop dat ik het probleem voldoende duidelijk heb gemaakt en jullie me verder kunnen helpen:)

...in elk geval al bedankt !
 

DeletedUser

Je moet Paint openen, en daarin op CTRL + V duwen, en dat opslaan als .jpg (of .png, - dat is nog beter). Nadien kan je pas uploaden. ;)
 

DeletedUser5789

ik heb nu een afbeelding van mijn excel bestan in png gemaakt en hem geupload op tinypics

...maar als ik de code kopieer en in het forum plakt krijg ik gewoon de code als code in mijn bericht !

btw het was wel de bedoeling dat ik de uitslagen er later nog op in kon vullen en dat kan zo natuurlijk nog niet ;)

of is dat wel mogelijk nog ?;zoniet dan geef ik het op !
 

DeletedUser

dan kan je beter opgeven, je kan ook de naam dan dubbelpunt en dan de punten he :p

hehe ik hoop dat het leuk gaat worden, de volgende keer doe ik mee

(ps: ik heb het bedacht :p moet je ook doen , dan stoppen er minder leden, natuurlijk moet je wel de tijd ervoor nemen)
 

DeletedUser5789

ik heb nu een diagram gemaakt met streepjes en kruisjes op de lege velden ;tis niet helemaal naar mijn zin maar het voldoet :)

nogmaals bedankt iedereen voor de hulp !
 

DeletedUser

ik heb nu een diagram gemaakt met streepjes en kruisjes op de lege velden ;tis niet helemaal naar mijn zin maar het voldoet :)

nogmaals bedankt iedereen voor de hulp !

Je kunt het ook nog wijzigen in paint ofzo hè ;)
 

DeletedUser5789

een stadgenoot op wereld 7 heeft me nu weten te vertellen hoe je het moet doen :)


een goede manier om in de forum berichten een spatie te krijgen is door tekst bv: ... de volgende kleurcode te geven.
[color=#D3C7AF ] tekst [/color ]

op deze manier is de tekst hiertussen onleesbaar op de achtergrond dus te zien als spatie:
ik wil na een opsomming een spatie:...dit is de spatie... zo lukt dit.

bedankt JP :)
 
Bovenaan