• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser

nee denk t niet, aangezien je daarmee veel geld krijgt..
miss die andere gevangenis quest?
 

DeletedUser

Dit is de afsluittekst van de laatste opdracht in de reeks van Ontsnapping uit de gevangenis.

Ontsnapping uit de gevangenis (Dood of levend!)

Sheriff John Fitzburn: Goed, daarmee is de zaak opgelost. Ik hoop dat we het er nooit meer over hoeven te hebben.
 

DeletedUser9519

Nee ik denk niet dat het daarover gaat maar over gevangentransport, gevangenentransport is er op level 45, ontsnapping uit de gevangenis op level 60 ofzo en dat is veel te hoog.
 

DeletedUser

Weer een nieuwe hint:

Dauger is on my trail, I had best be careful. How did he escape though?

Zelf vertaald: Dauger is mij op het spoor, ik kan het beste voorzichtig zijn. Hoe is hij ontsnapt?

Ik kan het zelf niet linken met Athos Floret.
 

DeletedUser1053

Aan die hint te zien lijkt het me vrij duidelijk dat als het over gevangenentransport gaat, je keuze 2 moet nemen. Maar het probleem is dat we niet weten of het daar wel over gaat en wat het anders kan betekenen.
 

DeletedUser9519

Weer een nieuwe hint:

Dauger is on my trail, I had best be careful. How did he escape though?

Zelf vertaald: Dauger is mij op het spoor, ik kan het beste voorzichtig zijn. Hoe is hij ontsnapt?

Ik kan het zelf niet linken met Athos Floret.

Als je even terugleest dan zie je dat wij het al naar Athos' Floret hebben gelinkt :p
 

DeletedUser

Als je even terugleest dan zie je dat wij het al naar Athos' Floret hebben gelinkt :p

Ik zag net pas dat het hier al stond :p Ik had dat stuk van wikipedia ook gelezen. Het kan met de opdracht 'gevangenentransport' te maken hebben, maar zelf denk ik niet dat je een bepaalde opdracht moet afsluiten. Gewoon omdat dat bij Belle Stars deringer ook niet nodig was :)
 

DeletedUser

Als je de vergelijking maakt tussen Athos' Floret en Belle Starrs Derringer zou je kunnen zeggen dat deze tips ook weer op een product moeten slaan, handboeien of een enkelband bijvoorbeeld
 

DeletedUser

ja, en je moet een opdracht afgesloten hebben, lvl 45 quest lijkt mij niet zo verkeerd. maar zou je ook weer zonder wapen rond moeten lopen? en wat voor dag zou dit kunnen zijn ..?
 

DeletedUser

ja, en je moet een opdracht afgesloten hebben, lvl 45 quest lijkt mij niet zo verkeerd. maar zou je ook weer zonder wapen rond moeten lopen? en wat voor dag zou dit kunnen zijn ..?

Volgens mij moest de quest toch nog in update 1.27 komen? Ik denk dat er dan ook weer een paar opdrachten zijn die je moet afsluiten en dat je dan als vervolg Athos Floret kunt krijgen.
 

DeletedUser

er zijn al mensen die hem hebben, dus dan zou je toch egt zeggen dat die quest er al is ..
 

DeletedUser

Dit is de openingszin van opdracht lvl 60 ontsnapping uit de gevangenis:

" Ontsnapping uit de gevangenis (Een ongevaarlijk gevangenentransport)
Sheriff John Fitzburn: Hallo, cor badstof, ik heb een opdracht voor je als je interesse hebt. Iemand moet een gevreesde bandiet uit de gevangenis halen en naar mij brengen. Het beste rijd je nu weg en haal je hem op."

De rest van deze opdrachten heb ik nog niet gedaan of volbracht dus....

De nieuwe twitterhint:
Dauger is on my trail, I had best be careful. How did he escape though?

Dauger= de man met het "ijzeren" masker
Maar is hij ontsnapt, ik geloof dat hij altijd in de gevangenis is gebleven tot aan zijn sterf bed(dit kan ik dus ook fout hebben)...

Dus de vraag blijft een beetje wat is de link tussen Dauger en de 3 musketiers.
 

DeletedUser

ja maar alleen in een boek of verhaal voorkomen, dat wisten we al, ik zoek meer naar hoe en wat
 
Bovenaan