• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Twitter

DeletedUser9519

Ik denk wel dat het ongeveer even makkelijk is als het verkrijgen van Belle Starrs Deringer, aangezien de schietduellanten anders in het voordeel zijn.
 

DeletedUser

hihi nu zat ik verkeerd te lezen :o dacht dat het over de sleutels ging:o
 

DeletedUser3874

En het is ook een eiland met een monnikenstaat. Wellicht iets van een kruis om je nek?

Als je het de geestelijke toer wil opzoeken dan zou het niet Athos Floret noemen vermits Aramis de geestelijke van het gezelschap is. Waar Athos eerder het tegenovergestelde is (lees drankverslaafd en achter de vrouwen aanzitten).

De berg is trouwens onderdeel van de Griekse Mythologie, echter verder dan dat kom ik ook weer niet (ken de legende niet).

Mja je kan dus een paar kanten uit met die teksten wat ook eigenlijk een beetje de bedoeling is :p
 

DeletedUser9519

Ik denk dat ik bij de volgende hint gewoon heel wikipedia door ga zoeken. Daar haal ik dan alles uit wat ik kan linken naar The West en daarmee ga ik maar zoeken. Nu ben ik bij de zoektocht er wel als eerste bij in tegenstelling tot de sleutels en belle starrs deringer waar ik het niet helemaal volg(de).
 

DeletedUser1003

In een eerdere zoektocht rondom de derde sleutel, stuitte ik eens op de berg El Capitan. Dit omdat je in het derde duel in de spookstad het op moet nemen tegen El Capitano.

Nu ik deze Twitteraanwijzing zag verschijnen, moest ik hier meteen aan denken. Ik zie nog niet echt een verband met de andere sleutelaanwijzingen, maar misschien komt er binnenkort een vervolgquest in de spookstad, waarmee een nieuwe sleutelaanwijzing valt te verdienen.
 

DeletedUser9519

Ik zie niet in wat dat met de 3de sleutel te maken moet hebben?

El Capitano en El Capitan hebben beide de betekenis van de kapitein, maar bij El Capitano is dat gewoon in z'n naam verwerkt. Niets wat te maken heeft me de sleutel lijkt me?
 

DeletedUser1003

Precies! En er was toch al aangekondigd dat er met de volgende update weer een nieuwe hint te verdienen zou zijn?

Twitter loopt met zijn tweets vaak vooruit op nieuwe updates, dus ik zie er eigenlijk wel logica in.
 

DeletedUser

Op de Engelse server zitten ze (met dank aan Kars) te denken aan whiskey equiperen. Omdat Athos nogal een drinker was.

Maar misschien moeten we hier een nieuw topic voor openen?
 
Heel goed gevonden Ghandi! Ik denk dat je hier zeker iets hebt.

Het is ook gewoon een kwestie van tijd, totdat er een nieuwe twitter hint of spel-update komt.
 

DeletedUser9519

Nee ik denk niet dat je gelijk hebt omdat deze hint meer duidt op Athos' Floret vind ik. Maar het zou natuurlijk kunnen dat deze hint voor 2 dingen meetelt.
 

DeletedUser

zal volgende tip wel duidelijker worden waarschijnlijk :) Ik kan me ook eerder bij het idee vinden van Kars Smidt. Niet dat ik het idee van ghandi ongeloofwaardig vind, integendeel. Ik denk gewoon dat de derde sleutel daar niets mee te maken heeft... :)
 

DeletedUser

mee eens, je moet veel te veel doen voor de sleutels om athos floret ermee te krijgen :p
 

DeletedUser9519

Ik denk niet dat je hem begrijpt, hij dacht niet dat je Athos' Floret krijgt uit de sleutels, hij dacht dat de hint duidt op de sleutels ipv Athos' Floret.

Maar het blijft gokken naar dingen die hij heeft (gedaan) en die vergelijken met The West, verder kunnen we nog niet komen denk ik.

Totaal heb ik dit opgevangen wat ergens op slaat:

Musket (waarom zouden ze toch musketiers heten? :p)
Whiskey/tequila (volgens wikipedia dronk hij veel)
Ravenveer (aan de hoed van de musketiers)
 

DeletedUser

Ach gewoon afwachten naar de volgende tip (als die er komt). Want uiteindelijk had belle starr's deringer ook niet veel te maken met belle starr zelf. Dus wieweet moeten we iets helemaal anders doen :p Maar wel al mooie research ;) het lijken allemaal logische dingen die je daar zegt :)
 

DeletedUser

ja ziet er idd vrij logisch uit, er zijn zeker niet ook al bepaalde datums gevonden of wel? :p
 

DeletedUser9519

Haha bedankt, ik wil echt deelmaken uit de ontdekking hiervan. Dit soort dingen vind ik echt leuk om te doen als ik er vanaf het begin aan meewerk.

Voor de mensen die nog steeds denken dat het gaat over iets anders dan Athos:

Dit was de hint:
What would a European noble man want with us? Hmmmm but that is not a man's name; that is the name of a mountain! Very strange

Dit vond ik op de Engelse wikipedia:
(...) in chapter 13 of The Three Musketeers where a Bastille guard says, "But that is not a man's name; that is the name of a mountain,".

Nu kunnen we er toch wel zeker van zijn dat het over Athos' Floret gaat.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja ziet er idd vrij logisch uit, er zijn zeker niet ook al bepaalde datums gevonden of wel? :p

Nee er is nog geen specifieke data, maar dat gaat nog heel moeilijk. Ik denk dat we daarvoor echt op nieuwe hints moeten wachten.
 

DeletedUser

Haha bedankt, ik wil echt deelmaken uit de ontdekking hiervan. Dit soort dingen vind ik echt leuk om te doen als ik er vanaf het begin aan meewerk.

Voor de mensen die nog steeds denken dat het gaat over iets anders dan Athos:

Dit was de hint:
What would a European noble man want with us? Hmmmm but that is not a man's name; that is the name of a mountain! Very strange

Dit vond ik op de Engelse wikipedia:
(...) in chapter 13 of The Three Musketeers where a Bastille guard says, "But that is not a man's name; that is the name of a mountain,".

Nu kunnen we er toch wel zeker van zijn dat het over Athos' Floret gaat.


Heel goed gevonden. Nu de voorwaarden nog :p. De tijd zal waarschijnlijk het moeilijkste worden.
 
Bovenaan