• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser1003

Ik denk dat we het laten zakken van de motivatie bij arbeiden wel weg kunnen strepen van het lijstje met mogelijkheden. Ik heb bij "Lijken bestelen" bijgehouden in hoeverre de waarde van de gevonden items zakt en de gevonden items blijven tussen de $1000 en $2000 inkoopwaarde steken. Het lijkt me dus uitgesloten dat er bij deze arbeid items van rond de $50 te vinden zijn.

70% Zwart geruit hemd ($1200)
52% Groene hoge hoed ($1900)
47% Buks ($1300)
38% Edele bolhoed ($1850)
10% Haakbuks ($1070)
0% Er worden geen voorwerpen meer gevonden
 

DeletedUser

Ik heb net eerst 2 uur lijken bestelen gedaan, toen 2 uur in het leger dienen en dat beide met de vlag van de confederatie in mn vakje.
Toen naar de spookstad gelopen. Geen succes.

Eens kijken of ik de kleding van die gast die de sleutel heeft gevonden weer kan vinden. Staat hier ergens in het topic geloof ik....
 

DeletedUser

Ik heb net eerst 2 uur lijken bestelen gedaan, toen 2 uur in het leger dienen en dat beide met de vlag van de confederatie in mn vakje.
Toen naar de spookstad gelopen. Geen succes.

Eens kijken of ik de kleding van die gast die de sleutel heeft gevonden weer kan vinden. Staat hier ergens in het topic geloof ik....

Dat was een 1 aprilgrap
 

DeletedUser

Ik heb net eerst 2 uur lijken bestelen gedaan, toen 2 uur in het leger dienen en dat beide met de vlag van de confederatie in mn vakje.
Toen naar de spookstad gelopen. Geen succes.

Eens kijken of ik de kleding van die gast die de sleutel heeft gevonden weer kan vinden. Staat hier ergens in het topic geloof ik....

daarna zoeken is idd niet nodig, volgens mij staat het nu ook in zn profiel dat het fake was ;)

ik ga zelf nog wel even een fortgevechtje doen met een pakket en bowies vorderlader.
 

DeletedUser

Damn, dat heb ik even gemist. Dus hij heeft de sleutel helemaal niet gevonden? En dat betekent dat de sleutel helemaal nog niet gevonden is dan?
 

DeletedUser

ik denk dat hij wel gevonden is, alleen dat die het niet bekend maakt.

er zijn volgens mij ook genoeg die denken dat alles fake was, en de hints van twitter er gewoon waren om ons een beetje aan te zetten voor verder denken.
 

DeletedUser

ik denk dat hij nog niet gevonden is. Maar in principe maakt het niet uit, gewoon verderzoeken hier :D
 

DeletedUser

We kunnen alleen gissen, verwacht wordt dat hij een inkoopwaarde heeft van $100 en een verkoopwaarde van $50.

ik denk inkoop $50 en verkoop $25 :) maar uiteindelijk maakt dat niet zoveel uit denkik ;) dat gaat ons waarschijnlijk niet helpen bij het vinden van de sleutel.
 

DeletedUser6405

What would a European noble man want with us? Hmmmm but that is not a man's name; that is the name of a mountain! Very strange 8:42 AM Apr 16th

Dit staat er nu op twitter.. heeft het te maken met de sleutels ?
 
Bovenaan