• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

ik kan weer niet op w1 :p

op w3 kan ik wel een massa aanval organiseren, ik zit in een stad met nog 110.000 in de bank en het is geen probleem als ik dar gebruik. dus dat kan anders ook wel :)
 

DeletedUser

Verder mis ik de laatste tijd toch een beetje de keuzeopdrachten in de verschillende theorieën. Aangezien er geen tijdsbeperking is om de sleutel te vinden, verwacht ik dat er wel een keuzeopdrachtenbeperking aan zit.

Bij Hernando had de naam van de opdracht "goudhandel" betrekking op het wapen dat er uiteindelijk te vinden was. Mocht er een keuzeopdracht van kracht zijn, dan lijkt het me vrij aannemelijk dat dit dan "De veroveringstocht van de spoorweg" betreft. Stel dat het veelgenoemde Younger's Revolver het te verdienen wapen is, dan lijkt mij dat "Geld op wielen" (bekend als trein- en postkoetsovervaller) meer op hem van toepassing is dan "Bescherm de burgers!"

Daar heb je zeker een punt :) dat mis ik ook een beetje. Zelf denk ik wel dat de "veroveringstocht van de spoorweg" er niets mee te maken heeft. Maar "gevangenentransport" en "de rooftocht" zeker wel. Dus hier mag zeker over nagedacht worden! :)

(Mening)
Over dat fortgevecht dat jullie in scene willen zetten, ik vind niet dat er een duidelijk plan is om "iets" uit te proberen. Als als enige overblijven met een vlag van de confederatie de gok is. Dat is al geprobeerd, en zonder resultaat (zie flimpje op youtube ;)) In de arbeiden die jullie erbij steken geloof ik niet echt.
 

DeletedUser

Daar heb je zeker een punt :) dat mis ik ook een beetje. Zelf denk ik wel dat de "veroveringstocht van de spoorweg" er niets mee te maken heeft. Maar "gevangenentransport" en "de rooftocht" zeker wel. Dus hier mag zeker over nagedacht worden! :)

(Mening)
Over dat fortgevecht dat jullie in scene willen zetten, ik vind niet dat er een duidelijk plan is om "iets" uit te proberen. Als als enige overblijven met een vlag van de confederatie de gok is. Dat is al geprobeerd, en zonder resultaat (zie flimpje op youtube ;)) In de arbeiden die jullie erbij steken geloof ik niet echt.

Een hoogwaardige winchester noem ik anders wel een heel goed resultaat :D
 

DeletedUser

Het is logisch dat ze iets goed vonden. Dat zal je altijd wel hebben als je alleen overblijft in zo'n groot fortgevecht. Maar dat heeft daarom niets te maken met de 3de sleutel...
 

DeletedUser1053

Het zou kunnen dat dit bedoeld werd met de andere grote beloning, maar dat verwacht ik niet. Het was trouwens een hoogwaardige buntline ipv een hoogwaardige winchester. ;)
 

DeletedUser

Hoe dan ook zit er geen logica achter wat ze daar proberen. Dat is gewoon een regeltje in het verhaal van jack interpreteren...
 

DeletedUser8232

Hoe dan ook zit er geen logica achter wat ze daar proberen. Dat is gewoon een regeltje in het verhaal van jack interpreteren...

Heey iedereen ben weer terug van mijn ban.

Het kon wel zijn hoor aangezien belle Starr's deringer ook letterlijk was ;)

Kan iemand aub nogmaals alle info samenvatten?

Ik kom er nu pas bij en wil samen mee denken.

Niet meer zoals bij belle afzonderlijk heb mijn lesje wel geleerd iedereen was en is misschien nog tegen mij.
Dus ik zal mooi meewerken welke info hebben we al? Want terug lezen is te lang.
 

DeletedUser

Heey iedereen ben weer terug van mijn ban.

Het kon wel zijn hoor aangezien belle Starr's deringer ook letterlijk was ;)

Kan iemand aub nogmaals alle info samenvatten?

Ik kom er nu pas bij en wil samen mee denken.

Niet meer zoals bij belle afzonderlijk heb mijn lesje wel geleerd iedereen was en is misschien nog tegen mij.
Dus ik zal mooi meewerken welke info hebben we al? Want terug lezen is te lang.

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=263379&postcount=1559

==>Alle hints tips.

Aangehaalde argumenten/ideeen.
==> Whiskey, vlag vd confederatie in inventaris.
==> Als enigste overblijven in fortbattle.
==> Motivatie laten zaken bij bepaalde arbeiden (vb lijken bestelen).
==> Verscheidene arbeiden na elkaar doen met A,B,C,D herkenner van spel ofzoiets en nog allemaal verscheidene dingen.
 

DeletedUser8232

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=263379&postcount=1559

==>Alle hints tips.

Aangehaalde argumenten/ideeen.
==> Whiskey, vlag vd confederatie in inventaris.
==> Als enigste overblijven in fortbattle.
==> Motivatie laten zaken bij bepaalde arbeiden (vb lijken bestelen).
==> Verscheidene arbeiden na elkaar doen met A,B,C,D herkenner van spel ofzoiets en nog allemaal verscheidene dingen.

Bedankt hiervoor.
Ik ga alles even uitpluizen.


Er zitten toch wel een paar rare dinges tussen vanwaar die wisky en lage moti's?
 

DeletedUser

Bedankt hiervoor.
Ik ga alles even uitpluizen.


Er zitten toch wel een paar rare dinges tussen vanwaar die wisky en lage moti's?

Whiskey is on topic gehaald door ghandi met verhaal van dollarbiljetten in beide verhalen==> veel geld = als huurling vechten = whiskey = lekker drankje voor maya bvb en hij had nog aantal andere redenen. Die zoek je zelf maar op :-^p
Lage motivatie omdat we vermoeden dat de 3e sleutel mss 50 dollar waard is en de waarde van een voorwerp zakt naarmate motivatie lager wordt.

Ikzelf denk aan fortgevechten met bepaalde vereisten.
 

DeletedUser8232

Whiskey is on topic gehaald door ghandi met verhaal van dollarbiljetten in beide verhalen==> veel geld = als huurling vechten = whiskey = lekker drankje voor maya bvb en hij had nog aantal andere redenen. Die zoek je zelf maar op :-^p
Lage motivatie omdat we vermoeden dat de 3e sleutel mss 50 dollar waard is en de waarde van een voorwerp zakt naarmate motivatie lager wordt.

Ikzelf denk aan fortgevechten met bepaalde vereisten.

Ik denk ook aan fortgevechten.

Waarom?
Wel,... . Je kan de sleutel altijd krijgen.
Als dat niet zo was dan moest je dus altijd op hetzelfde moment een fortgevecht starten dus volgens mij heeft het daar ook mee te maken.
 

DeletedUser

Ik zou aan een fortgevecht deelnemen waarbij geen tegenstanders zijn en meteen daarna iemand KO leggen:p

Of juist als deserteur optreden bij een fortgevecht en dan iemand KO leggen
 

DeletedUser905

3 VS 2 is heel moeilijk. Als je mensen de rang verrader geeft, wilt dit niet zeggen dat ze niet meedoen. Ze doen dan gewoon niet mee als het fort zijn maximale aantal deelnemers heeft bereikt.
My bad.. Ik dacht eerst ook dat het zo werkte, maar ik werd iets anders wijsgemaakt :p

W2 kan ik wel meedoen, alleen heb ik daar mss teveel LP :p Kan wel kleding uitdoen, dan heb ik wat minder eh.
PM me, want ben beetje inactief ant geraken op t AF.
 

DeletedUser1003

Daar heb je zeker een punt :) dat mis ik ook een beetje. Zelf denk ik wel dat de "veroveringstocht van de spoorweg" er niets mee te maken heeft. Maar "gevangenentransport" en "de rooftocht" zeker wel. Dus hier mag zeker over nagedacht worden! :)

De argumentatie achter "de rooftocht" is al een keer eerder genoemd en is ook zeker niet onlogisch. Maar wat is je argumentatie voor "gevangenentransport"? Deze quest staat natuurlijk wel al in verbinding met een andere quest "misdadigers opsporen" aangezien je daarbij de handboeien verdient die je hierbij weer nodig hebt.
 

DeletedUser

De argumentatie achter "de rooftocht" is al een keer eerder genoemd en is ook zeker niet onlogisch. Maar wat is je argumentatie voor "gevangenentransport"? Deze quest staat natuurlijk wel al in verbinding met een andere quest "misdadigers opsporen" aangezien je daarbij de handboeien verdient die je hierbij weer nodig hebt.

In principe zou je de handboeien ook ergens anders kunnen halen, dus echt in verbinding staan ze volgens mij niet :) Maar mijn argumentatie is niet overtuigend genoeg, daarom dat ik twijfel aan welke keuze het is. Het lijkt me gewoon evident dat die keuze er ook mee te maken heeft. Zoeken in het verhaal van cole naar een soort van gevangenentransport zou ik zeggen. Dan kwam ik bij maria (afluisteren/chanteren). Wat ook meteen moreler juist is dan iemand neerknallen maar ik ben er gewoon helemaal niet zeker van. Maar misschien is er iemand hier die er wel een idee over heeft? :)
 

DeletedUser

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=263379&postcount=1559

==>Alle hints tips.

Aangehaalde argumenten/ideeen.
==> Whiskey, vlag vd confederatie in inventaris.
==> Als enigste overblijven in fortbattle.
==> Motivatie laten zaken bij bepaalde arbeiden (vb lijken bestelen).
==> Verscheidene arbeiden na elkaar doen met A,B,C,D herkenner van spel ofzoiets en nog allemaal verscheidene dingen.

en wat zeker niet onbelangrijk is zijn de verhalen, als je tijd hebt om het forum te lezen is het denk ik niet verkeerd, maar we hebben het bijv gehad over cole younger, billy the kid, en ga maar door.

waarschijnlijk heeft 1 van deze mensen ermee te maken, en zou je door zijn/haar levenswijze kunnen opmaken welke beslissingen je moet maken en mischien ook wel welk product je moet dragen.

(best veel hebben mee gevochten in oorlogen, aan een bepaalde kant, daarom is een fortgevecht met de vlag van die kant niet zo'n slecht idee :p)
 
Bovenaan