• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Wat zeurt iedereen daar nou over? Het is verdorie LETTERLIJK gezegd in die tekst. Iedereen is alleen te lui om het even zelf op te zoeken... :confused:

OT:

Ik ga op W5 proberen van alle te vinden producten (de normale dan, geen opdrachtgerelateerde en feestdaggerelateerde) ééntje in mijn inventaris te krijgen. Ik heb het al eens vaker genoemd en toen werd t ook van tafel geveegd, maar ik ga het proberen. Wellicht komt er dan een opdracht te voorschijn. Zal nog wel een week of wat duren. Moet nog voor 60.000 punten overzetten en nog ongeveer 16 levels stijgen voor ik alle arbeiden kan.

was het niet zo dat er ergens stond dat je meerdere keren sleutel 3 kon krijgen ? dan zou je die namelijk niet met een opdracht kunnen krijgen of er moet ineens een opdracht zijn die je meerdere keren kan aannemen.

Maja als er dus een kans bestaat dat je meerdere keren sleutel 3 kunt vinden denk ik het niet dat het iets met een opdracht te maken heeft. Maja zijn er nog meerdere manieren om iets te vinden behalve dan via opdrachten of werkjes ? volgens mij alleen via fort gevechten maar die zou dan al lang een keer moeten zijn gevonden dus hoe kan je iets meerdere keren vinden zonder opdracht of werkje ? ik heb iig geen id.. of het moet zijn dat je bij fort gevecht iets aan moet trekken waardoor je de sleutel kan vinden.. met heel veel geluk..
 

DeletedUser

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is gezegd dat het theoretisch mogelijk is de sleutel meerdere keren te krijgen, maar dat het praktisch vrijwel onmogelijk is ;)
 

DeletedUser

Het is helemaal niet gezegd dat je de sleutel meerdere keren kunt krijgen of op meerdere manieren kunt krijgen. Alleen dat er "in het spel meerdere manieren zijn om voorwerpen te verkrijgen". En als je de context erbij leest, betekent het "meerdere manieren dan alleen door middel van quests".
Lees ook onderstaande bijdragen:

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=252879&postcount=1217

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=252983&postcount=1220


"Außerdem haben wir von Ashock (Quirin) erfahren, dass es nun mehrere Möglichkeiten gibt, um den 3. Schlüssel zu erhalten. Da dies mit 1.25 eingeführt wurde, sollten wir auch von allen möglichen Features ausgehen, die in 1.25 implemtiert sind."

"Vor einigen Minuten konnte ich auch noch in Erfahrung bringen, dass es rein theoretisch möglich sei, den 3. Schlüssel mehrmals zu erhalten. Ob dies praktisch möglich ist, sollte aber getestet werden. Das ist also noch eine unsichere Aussage."

Rein theoretisch ist es möglich den 3. Schlüssel mehrmals zu erhalten. Praktisch aber recht schwer.

- meerdere mogelijkheden om de 3de sleutel te verkrijgen
- Het is mogelijk de 3de sleutel meermaals te verkrijgen

Dus OFWEL is het gewoon heel moeilijk (bijvoorbeeld als aanvaller fortgevecht winnen met veel voorwaarden ofzo en wie weet wat daarna nog)
OFWEL kan je hem meermaals krijgen omdat er meerdere mogelijkheden zijn om hem te verkrijgen...

Maar deze uitspraken zijn gelukkig wel redelijk betrouwbaar :)
 

DeletedUser

wat dus betekend dat je opdrachten uit kan sluiten.. aangezien je daar em maar 1x kan vinden of je moet meerdere opdrachten hebben met dezelfde beloning maar dat lijkt mij niet..

Dus de eerste vraag is: Hoe kan je een Item meermaals vinden ? en waarbij je heel veel geluk nodig hebt. Dat kan alleen bij fort gevechten en normale werkjes toch ?

Maar de sleutel is nog nooit gevonden wat betekend dat je voordat je fortgevecht/werkje doet je eerst iets speciaals moet doen.. wat naar mijn ziens kan beteken een juiste kleding combinatie en dat je dan dus nog eens een x geluk moet hebben dat je de sleutel vind bij een werkje/fortgevecht.

wat denken jullie ?
 

DeletedUser

Ik heb nu op wereld 2 het volgende gedaan:

Geen duel gehad vandaag
Overval
Naar de spookstad


Maar tot nu toe geen resultaat.
 

DeletedUser

Ik heb nu op wereld 2 het volgende gedaan:

Geen duel gehad vandaag
Overval
Naar de spookstad


Maar tot nu toe geen resultaat.

Mij lijkt het dat dat niet mogelijk is want het is iets wat je meermaals kan herhalen dus makkelijk is om een item te vinden.. En je dus ook verwacht dat je een opdracht krijgt waarvan ik denk dat dat niet mogelijk is :p maja wie ben ik (A)
 

DeletedUser

Ja, een fortgevecht is gewoon lastig op wereld 2, dus probeer toch maar iets.
 

DeletedUser

Er waren toch ook speciale wapens toegevoegd die enkel bij fortgevechten konden verkregen worden (zoals bowies voorlader, maar die kon je door een fout dan toch vinden bij arbeiden :)) Misschien zijn dat wel de collector items die ze bedoelen als je de sleutel niet zou vinden.

Das Glück für den 3. Schlüssel ist kalkulierbar

Bij arbeiden kan ik hier niets zinnigs bij verzinnen, bij fortgevechten zou je kunnen zeggen

- groot/middel/klein fort
- Aantal aanvallers/verdedigers, overlevenden
 

DeletedUser

bowies voorlader was voo wedstrijden, voor de winnaar van een dueltoernooi bijv. niet datie gevonden kon worden in een fortgevecht ;)
 

DeletedUser

ja, maar die zijn er niet voor gemaakt, ik denk dat hij dat bedoelt.

ik weet niet meer wie het zei maar die had het in heb begin eerst gepost. (volgens mij bever) die zij toen dat het gemaakt was voor de fortgevechten zoals jij zei, maar later verbeterde hij zichzelf dat het voor wedstrijden bedoelt was. ;)
 

DeletedUser

Het maakt nu ook niet zoveel uit. Mijn punt is gewoon dat het bij fortgevechten te doen is :) Dat we dan collector items kunnen vinden zal wel blijken als we het antwoord hebben zeker :rolleyes:
 

DeletedUser

Het maakt nu ook niet zoveel uit. Mijn punt is gewoon dat het bij fortgevechten te doen is :) Dat we dan collector items kunnen vinden zal wel blijken als we het antwoord hebben zeker :rolleyes:

Ik denk dat jij gelijk hebt, en misschien dat je voor de zekerheid dan ook een vlag van de confederatie moet equippen.
En dan aanvallen bij een groot fort en dat dan de minderheid nipt zou winnen.
 

DeletedUser1003

Bij arbeiden zou het natuurlijk op de motivatie kunnen slaan. Dat je de sleutel enkel kan vinden met een lage motivatie.

Ik blijf het namelijk een beetje merkwaardig vinden dat je voor de Questen afhankelijk zou zijn van andere spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Bij arbeiden zou het natuurlijk op de motivatie kunnen slaan. Dat je de sleutel enkel kan vinden met een lage motivatie.

maja dan zou die al een x moeten zijn gevonden.. ik denk dat je een speciaal item/bepaalde kledingen wapens/ edel wapen moet dragen.. En wss dan bij een fort gevecht iets moet doen. Want er spelen wel 100.000 mensen dit spel over de wereld dus bij een normaal werkje zou die toch wel gevonden moeten zijn.
 

DeletedUser

Hoeveel fortgevechten moet je dan wel niet doen, om dat beetje geluk te hebben, dat je die 3e sleutel vind?
 

DeletedUser

En als je 2 beslissingen moet genomen hebben (ongeacht de keuze) zit je al ineens met een pak minder dan 100.000 :p En aangezien je level 67 moet zijn voor de rooftocht :) (Zou je wel kunnen zeggen dat dat een minimumlevel is)
 

DeletedUser1003

Ik zeg ook niet dat het de enige voorwaarde zal zijn, maar stel dat je bijvoorbeeld level 80 moet hebben, de vlag van de confederatie in je inventaris moet dragen en een motivatie moet hebben tussen de 5 en 15%.

Dit zal weinig voorkomen, omdat normaal gesproken ervaren spelers niet een werkzaamheid kapot arbeiden tot 10%.

Het is in ieder geval te rijmen met alle aanwijzingen/hints en dat lijkt me toch een belangrijke voorwaarde om iets uit te proberen.







Met fortgevechten is er inmiddels ook al zoveel geprobeerd, dat er indien dit de oplossing zou zijn, ook wel hele belemmerende voorwaarden zouden moeten zijn. In ieder geval zou je dan kans moeten maken om een voorwerp van gelijke waarde te vinden. Aangezien de sleutel weinig waarde zal hebben, zal het dus een ongebalanceerd gevecht moeten inhouden. Dit lijkt me dus niet te combineren met het kiezen voor de zwakste kant, want het gevecht zal dan schier onmogelijk te winnen zijn.
 
Bovenaan