• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 April

DeletedUser

Er staan echt weinig mensen bij die opdrachtgever, nu 3 (inclusief mijzelf). Misschien hebben mensen die niet op het forum komen niet door dat er een nieuwe opdracht is.
 

DeletedUser11617

Ik denk om eerlijk te zijn dat die ridder een grapje is hoor :p.
 
Hoe wil je anders ridder worden :)

Als het wel waar zou zijn zou ik iedereen pwnen met mijn hernando's op w3 als ridder :eek:
 

DeletedUser

Er staan echt weinig mensen bij die opdrachtgever, nu 3 (inclusief mijzelf). Misschien hebben mensen die niet op het forum komen niet door dat er een nieuwe opdracht is.

ik krijg ook maar bij 1 van mijn 4 accounts die vervolg opdracht voor die opdrachtgever. Bij de overige 3 accounts kom ik niet verder dan het bidden.
Bij mijn hoofdaccount (level 41) kom ik ook niet verder dan bidden, maar daar krijg ik een "April" opdracht om een hamer te zoeken :S
 

DeletedUser

ik krijg ook maar bij 1 van mijn 4 accounts die vervolg opdracht voor die opdrachtgever. Bij de overige 3 accounts kom ik niet verder dan het bidden.
Bij mijn hoofdaccount (level 41) kom ik ook niet verder dan bidden, maar daar krijg ik een "April" opdracht om een hamer te zoeken :S

Die "april" is van vorig jaar en je moet er level 37 voor zijn. Na het bidden krijg je nog een opdracht bij de sheriif. Er zijn geen voorwaarden maar ook geen beloning. Als je die hebt afgesloten kan je naar "het kruispunt" (5de vakje vanboven van links te tellen) waar je de opdrachtenreeks kan afsluiten en je je medaille krijgt.

die update bestaat wel echt
dus niet echt een grap

Dat is om het echter te doen lijken ;)
 
De update zelf is ook niet echt, dit is allemaal met 1.26 toegevoegd ;)

Als je kijkt bij de serverinstellingen staat er nml dit: Versie: v1.26 revision 9215
 

DeletedUser

De update zelf is ook niet echt, dit is allemaal met 1.26 toegevoegd ;)

Als je kijkt bij de serverinstellingen staat er nml dit: Versie: v1.26 revision 9215

En op .net is er geen 1.27 en het zou niet kunnen dat wij hem wel hebben en daar niet :o
 

DeletedUser6456

wel vjammer, ik hed wel een ridder willen hebben. een ufo zou ook een leuke 1 april grap zijn...:D:p
 
Bovenaan