• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

Deleted User - 486404

MrMM, hoe zit het hier mee?

Een terugval naar gemiddeld 10 uur luister streaming per dag dus het aantal luisteraars is verminderd.


De radio heeft ook een paar dagen off line gelegen dus waarschijnlijk ligt het daaraan. Het is dweilen met de open kraan, ik kan niet meer tijd steken in de radio waardoor de radio niet leuker wordt, de luisteraars vallen weg en de delete limit overschrijden doen we nu niet meer. Ik ga kijken of mijn redacteurs ervoor te vinden zijn dat ik ze toegang geef tot de tool om de radio te programmeren dan kan er misschien nog iets gered worden.

Ik heb inmiddels gekeken naar de prijzen die betaald moeten worden voor de radio, aangezien dit berekend wordt op het aantal uur dat ernaar geluisterd wordt denk ik dat het nog niet zo héél duur wordt dan ik eerst had gedacht. Indien we de delete limit van gemiddeld 12 luister uur streaming halen dan kan ik hier eens voor informeren als de tijd komt, maar voorlopig wordt er zelfs daarvoor niet genoeg geluisterd...

Voorlopig staan de zaken er voor dat ik de radio nog programmeer en zie wat er gebeurd.
 

DeletedUser385

oke, en hoe moest ik ook al weer luisteren, want hij geeft nog steeds die fout:p
 
Ik luister elke dag toch minstens 5u, in het weekend wat meer.

Ik ga kijken of mijn redacteurs ervoor te vinden zijn dat ik ze toegang geef tot de tool om de radio te programmeren dan kan er misschien nog iets gered worden.
Daar ben ik wel voor te vinden :)
 

DeletedUser8307

De Oude Man En De Zee
Dana Winner

Deze is er al vaak op gekomen. Soms is de muziek gewoon niet zo goed..

Nu K3 :p
 

DeletedUser

misschien is het een idee om ook tribal wars en grepolis erbij te betrekken krijg je misschien meer luisteraars :)
 

DeletedUser

Het topic is helaas alweer verwijderd bij tribalwars.
Maar, ik ben wel van plan hem aan te zetten. Heb ook al een sollicitatie gestuurd naar MrMM om bij het team te komen.
 

DeletedUser

Het topic is helaas alweer verwijderd bij tribalwars.
Maar, ik ben wel van plan hem aan te zetten. Heb ook al een sollicitatie gestuurd naar MrMM om bij het team te komen.

ah jij komt van daar :)

leuk

(waarom is het topic verwijderd ???:((
 

DeletedUser

geen idee, hij was ineens weg vanmorgen.

Hoe zit het overigens nu met het aantal uren? (heb net even het topic door zitten lezen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Reclame..

Eigenlijk is dat hier toch hetzelfde, dit zou toch ook een slot moeten ontvangen wegens de forumregels..

Niet dat het moet van mij hé ! (Zelfs liefst niet!)
 

DeletedUser

reclame heeft vooral betrekking tot andere spellen toch? Zeker als de zender ook juist weer reclame gaat maken voor de spellen van inngames zou het juist goed kunnen zijn voor de spellen.

Sowieso kunnen ze zelf een top 20 samen gaan stellen. Maar ik ga in ieder geval is bij mijn ingame stam een topic erover aanmaken. Misschien dat we daar wat luiseraars uit kunnen halen.
 
Bovenaan