• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser4700

Kom op mensen! Er zijn nu 4 geregistreerde gebruikers op het forum! MrMM, leones (redacteur), girafi (redacteur) en ik... Kom er ook eens op!
 

Deleted User - 486404

Ik heb goed nieuws en zeer slecht nieuws...

Eerst het goede (dat te niet gedaan gaat worden door het slechte nieuws:( Radionomy zoekt op termijn een live-functie in te voegen waardoor het mogelijk wordt om In realtime programma's te presenteren en op request dingen aan te vragen.

Nu het zeer slechte nieuws: Radionomy heeft zijn gebruikersvoorwaarden aangepast (door zeer moeilijke onderhandelingen met auteursrechten organisaties) wat maakt dat op de 15de mei elke radio die onder het gemiddelde van 12h streaming per dag ligt wordt verwijderd. (streaming hours = aantal uren dat er naar de radio wordt geluisterd)

Radio Darkblast (de the west radio) haalt een prachtig gemiddelde van... 16h streaming per dag dus zal niet worden verwijderd als er zoveel wordt geluisterd dan er nu gebeurd.

Echter is de doodsteek dat elke radio die onder de 130h streaming zelf moeten gaan opdraaien voor de auteursrechten vanaf 15 augustus Ik heb daar zelf geen verstand van maar via het radionomy forum heb ik wel begrepen dat dit zeer duur is...

Ik kan tot dan wel verder gaan met uitzenden en hopen dat er toch zoveel luisteraars komen maar volgens mij is dit dweilen met de kraan open.
Ik denk dat ik nog een paar weken verder ga met het uitzenden en dan de boeken dicht ga doen. Ik heb gewoon geen zin meer om mijn tijd in iets in te steken wat een paar maanden later toch dicht moet... :(:( Jammer dat het zo moet lopen :(:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb goed nieuws en zeer slecht nieuws...

Eerst het goede (dat te niet gedaan gaat worden door het slechte nieuws:( Radionomy zoekt op termijn een live-functie in te voegen waardoor het mogelijk wordt om In realtime programma's te presenteren en op request dingen aan te vragen.

Nu het zeer slechte nieuws: Radionomy heeft zijn gebruikersvoorwaarden aangepast (door zeer moeilijke onderhandelingen met auteursrechten organisaties) wat maakt dat op de 15de mei elke radio die onder het gemiddelde van 12h streaming per dag ligt wordt verwijderd. (streaming hours = aantal uren dat er naar de radio wordt geluisterd)

Radio Darkblast (de the west radio) haalt een prachtig gemiddelde van... 16h streaming per dag dus zal niet worden verwijdert als er zoveel wordt geluisterd dan er nu gebeurd.

Echter is de doodsteek dat elke radio die onder de 130h streaming zelf moeten gaan opdraaien voor de auteursrechten vanaf 15 augustus Ik heb daar zelf geen verstand van maar via het radionomy forum heb ik wel begrepen dat dit zeer duur is...

Ik kan tot dan wel verder gaan met uitzenden en hopen dat er toch zoveel luisteraars komen maar volgens mij is dit dweilen met de kraan open.
Ik denk dat ik nog een paar weken verder ga met het uitzenden en dan de boeken dicht ga doen. Ik heb gewoon geen zin meer om mijn tijd in iets in te steken wat een paar maanden later toch dicht moet... :(:( Jammer dat het zo moet lopen :(:(

onder 130 uur? dus als je het minder gebruikt moet je wél betalen? :confused: Vaag :p

maar die 130 uur is dat per maand ? of per week ? :p per week kom je idd nog 18 uur te kort, per maand zit je er dik over :p
 

Deleted User - 486404

Boven een gemiddelde van 130 streaming hours per dag is Radionomy bereidt om de auteursrechten te betalen als je onder een gemiddelde van 130 streaming hours per dag zit moet je de auteursrechten zelf betalen.

Met ons huidig gemiddelde van 16 streaming hours per dag lijkt mij dit niet echt mogelijk om zo snel aan zoveel luisteraars te geraken...
 

DeletedUser4700

Misschien is het een slim idee als we, zelfs als we geen zin hebben om te luisteren, toch de radio aanzetten zonder geluid. Dan krijgt MrMM zijn uurtjes en voor ons maakt het toch neits uit. Ik wil ook niet altijd luisteren, maar wel soms, en dat kan niet meer als hij weg gaat!
 

DeletedUser

Ik zal hem meteen opzetten ;)

Ik heb ook al ff reclame gemaakt ingame :p

En ik maak ff een artikel voor CC!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Vergeet niet dat dit dan elke dag moet he :rolleyes:

Hij moet tenminste 130 uur per dag streamen. Waarbij elk IP adres slechts eenmaal meetelt. Dus hij heeft 6 mensen nodig die 24 uur per dag dat aan hebben :p Of meer mensen die minder lang aanhebben staan maar totaal tenminste 130 hebben.
 

DeletedUser8307

Vergeet niet dat dit dan elke dag moet he :rolleyes:

Hij moet tenminste 130 uur per dag streamen. Waarbij elk IP adres slechts eenmaal meetelt. Dus hij heeft 6 mensen nodig die 24 uur per dag dat aan hebben :p Of meer mensen die minder lang aanhebben staan maar totaal tenminste 130 hebben.

Haalt ie volgens mij nooit,

btw, bij mij doet hij het niet :(
 

DeletedUser6456

lol ik zet 'm wel aan, om MrMM te helpen...

en in het kader van:
mission impossible: de 130U streaming halen voor radio darkblast!
 

DeletedUser6456

van 16 naar 130 is wel een erg grote stap. als MrMM de 130 niet haalt kunnen we wel onze eigengemaakte muziek laten horen wss
 

DeletedUser8307

Ik vind de muziek persoonlijk iets minder..

...Heb ook nog maar ff geluisterd
 

DeletedUser

De muziek is wat minder. Maar ik heb hem wel (zondergeluid) aanstaan.
 
Bovenaan