• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

verkiezen

DeletedUser

zo het niet leuk zijn om de burgemeester te moeten verkiezen ipv aangesteld te worden zal mijn voorstel kort uitleggen
de oprichter van de stad blijft zoizo stadsoprichter
en dan kunnen alle andere leden 1 stem uitbrengen voor een burgemeester en 2 voor gemeente raad
zo kan je bij slecht beleid met democratie aan de macht komen van de stad
 
Moet daarvoor een officiëel systeem komen? Lijkt me overbodig. Men kan gewoon op het forum, via telegram of via Pollscripts een stemming doen.

Geen goed idee dus.
 

DeletedUser

En als de stads oprichter het er niet mee eens is kickt deze vervolgens de burgemeester :p Leuk plan, maar alleen overleg zou een slecht beleid in een goed beleid kunnen veranderen denk ik zo :p
 
Ik denk dat dit verkeerd gaat. Iemand kan zich zo tot de top van de stad opwerken door aardig te zijn voor anderen, en dan kickt hij de oude oprichter zodat hij een alleenheerser is.
 

DeletedUser

Ik denk dat dit verkeerd gaat. Iemand kan zich zo tot de top van de stad opwerken door aardig te zijn voor anderen, en dan kickt hij de oude oprichter zodat hij een alleenheerser is.

Inderdaad en dan krijg je weer een hoop supportickets van "iemand heeft me mijn stad afgenomen. Is het mogelijk om weer opnieuw stadsoprichter te worden?"

Tegen dus.
 

DeletedUser1053

En als je nou van plan bent met een paar vrienden een stad te stichten? Dan zou dit ook niet meer mogelijk zijn.;)
 

DeletedUser

In het echt moet je zo'n regels ook onderling afspreken, God organiseert geen verkiezingen of zo.
 

DeletedUser

je kan het op het stadsforum bespreken met eventueel een poll, een speciaal systeem lijkt me overbodig
 

DeletedUser

Niet echt zo goed maar dat hed je na de vorige posts vast wel al door.
 

DeletedUser

zo het niet leuk zijn om de burgemeester te moeten verkiezen ipv aangesteld te worden zal mijn voorstel kort uitleggen
de oprichter van de stad blijft zoizo stadsoprichter
en dan kunnen alle andere leden 1 stem uitbrengen voor een burgemeester en 2 voor gemeente raad
zo kan je bij slecht beleid met democratie aan de macht komen van de stad

Ik vind het overbodig, dit kun je alsnog doen in het stadsforum
 

DeletedUser

slecht idee,
ik ben zelf op the-west de eerste werelden gestart met een groep bekenden.
wij hadden toen zelf al verdeling gemaakt van wie wil bouwen/wie wil duellist zijn etc. etc.

die mogelijkheid haal je er uit door zoiets in te willen voeren
 

DeletedUser

ik dacht dat dit een goed idee was omdat we op W4 in stad zitten met slecht beleid en we kunnen er niets aan doen (inactieve burgemeester) dus er kan niemand anders burgemeester worden in zijn plaats
en voor uit de stad te gooien blijft altyd in handen van de stads oprichter tenzij hij boevoegtheid heeft aan iemand anders en dan nog kan hij er zelf niet uit
 

DeletedUser

Als je stadsleiding inactief is zal hun account vanzelf verwijderd worden. Daarna zal er dus geen stadsleiding meer zijn en kun je een support ticket insturen voor nieuwe leidinghoedjes uit te delen.

Ik heb ook gehoord dat dit kan vanaf 2 weken inactieve stadsleiding, maar daar geef ik geen garantie voor he :rolleyes:
 
Bovenaan