• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Als je alleen over blijft in een fortgevecht van een hoofdfort, kun je dat wapen volgens mij wel vinden. :)

dat wil ik wel eens mee maken :)

maar nu terug hoe we die sleutel te pakken kunnen krijgen heeft iemand al een paar dingen geprobeerd ?
 

DeletedUser5512

ik heb ineens een brilliant idee, als iemand nou eens een fortgevecht doet waar afgesproken wordt dat NIEMAND er heen gaat behalve ik bv, wss zijn er dan toch mensen zo eigenwijs toch te komen dus moet de leiding van de steden ze verwijden(kan toch¿?) en dan vind ik de derde sleutel :D
 

DeletedUser

ik heb ineens een brilliant idee, als iemand nou eens een fortgevecht doet waar afgesproken wordt dat NIEMAND er heen gaat behalve ik bv, wss zijn er dan toch mensen zo eigenwijs toch te komen dus moet de leiding van de steden ze verwijden(kan toch¿?) en dan vind ik de derde sleutel :D

verspilt geld :p
 
Nee hoor ;) Ik zou best 10k uit willen geven voor een Nat's Machete :p


Hoe dan ook, ik denk niet dat fortgevechten ook maar iets met de 3e sleutel te maken hebben.
 

DeletedUser8116

ik heb ineens een brilliant idee, als iemand nou eens een fortgevecht doet waar afgesproken wordt dat NIEMAND er heen gaat behalve ik bv, wss zijn er dan toch mensen zo eigenwijs toch te komen dus moet de leiding van de steden ze verwijden(kan toch¿?) en dan vind ik de derde sleutel :D

goed idee, en als alle spelers op een wereld dat nu eens doen:D:rolleyes:

Dan baal je als je per ongeluk iets anders vind :D
 

DeletedUser

Nee hoor ;) Ik zou best 10k uit willen geven voor een Nat's Machete :p


Hoe dan ook, ik denk niet dat fortgevechten ook maar iets met de 3e sleutel te maken hebben.

ha dan kun je beter een hele bende pakken met amper fortgevechtskills en geen wapen+kledig tegen iemand die veel fortgevechtskills en het beste wapen


zo heb je meer kans :D
 

DeletedUser1003

ik heb ineens een brilliant idee, als iemand nou eens een fortgevecht doet waar afgesproken wordt dat NIEMAND er heen gaat behalve ik bv, wss zijn er dan toch mensen zo eigenwijs toch te komen dus moet de leiding van de steden ze verwijden(kan toch¿?) en dan vind ik de derde sleutel :D

Je kunt toch alleen spelers uit het fortgevecht zetten als er meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plekken? Oftewel de deelnemers indelen in groepen welke als eerst af zullen vallen bij overbezetting.
 

DeletedUser1053

Je kunt toch alleen spelers uit het fortgevecht zetten als er meer aanmeldingen zijn dan beschikbare plekken? Oftewel de deelnemers indelen in groepen welke als eerst af zullen vallen bij overbezetting.

Klopt, als er genoeg plekken zijn kunnen alle aangemelde spelers mee doen. Het idee om iedereen te verwijderen op 1 speler na zal dus niet werken. Anders zou het ook te gemakkelijk zijn.
 

DeletedUser4891

Klopt, als er genoeg plekken zijn kunnen alle aangemelde spelers mee doen. Het idee om iedereen te verwijderen op 1 speler na zal dus niet werken. Anders zou het ook te gemakkelijk zijn.
je gaat gewoon met meer mensen om de tegenstander op te ruimen, als er nog maar een paar over zijn doen die hun wapen af en laten ze zichzelf killen:D
ik denk alleen niet dat een fortgevecht er iets mee te maken heeft
 

DeletedUser

je gaat gewoon met meer mensen om de tegenstander op te ruimen, als er nog maar een paar over zijn doen die hun wapen af en laten ze zichzelf killen:D
ik denk alleen niet dat een fortgevecht er iets mee te maken heeft

Je kunt niet van kleding wisselen tijdens een fortgevecht, ook niet van wapens dus. Je kunt je wapen dus niet afdoen tijdens een fortgevecht. Je kunt je poppetje ook niet niet laten schieten.

Ik heb me namelijk eens per ongeluk bij de verkeerde kant aangemeld bij een fortgevecht en toen heb ik van alles geprobeerd. Het kwam er op neer dat ik, wat ik ook deed, mijn eigen maten neer stond te blaffen.

ONTOPIC:

Is er al een 'serieus' idee voor de sleutels? Ik zie een hoop gepraat maar proberen jullie ook echt dingen?
 

DeletedUser

iemand anders nog dingen geprobeerd, zeg ook wat je geprobeerd hebt, dan kunnen we dat al uitsluiten ;)
 

DeletedUser

Die kans lijkt me wel groot ja. En een bepaalde tijd/dag zou ook best kunnen. Dus makkelijk om dit te ontdekken zal het niet zijn..

dacht ik ook al maar daar vertellen ze niets over in de hint he , is er nog een andere aanwijzing, hint ofzo gevonden op youtube, engelse, duitse forum ?
 

DeletedUser

Die kans lijkt me wel groot ja. En een bepaalde tijd/dag zou ook best kunnen. Dus makkelijk om dit te ontdekken zal het niet zijn..

Dan word het inderdaad moeilijk want dan moeten we al onze ideeën ook nog op bepaalde tijdstippen gaan uittesten.
 

DeletedUser

day is voor een idee heel veel mogelijk heden er zijn namelijk
99 lvl's X 72 voor elke 20 min van de dag X 7 voor elke dag is
99 X 72 X 7 = 49.896 mogelijk heden vooe elk idee :(
 

DeletedUser1053

day is voor een idee heel veel mogelijk heden er zijn namelijk
99 lvl's X 72 voor elke 20 min van de dag X 7 voor elke dag is
99 X 72 X 7 = 49.896 mogelijk heden vooe elk idee :(

Het gaat natuurlijk wel om een minimum level, dus iemand van level 99 kan hem altijd halen. Dus dan is het nog maar 72x7=504 manieren.
Al weten we niet of er überhaupt wel een tijd aan vast zit en of dit ook maar 20 minuten is. Misschien is het maar 10 minuten per week of zijn het er meer.:p
 
Bovenaan