• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goud, Zilver en Geld.

DeletedUser

Hey mensen.

Ik vroeg me wel is af of jullie nou veel van producten als goud, zilver en gouden figuren houden, simpelweg gewoon geldsobjecten.

Ik zelf heb een arsenaal vol van zilver en goud, en een mooi gespekte rekening.

Hoeveel hebben jullie?
 

DeletedUser

Niet zoveel maar 1606 maar ik ben skills aan het overzetten dus al mijn geld gaat daar naar.
 

DeletedUser

Hey mensen.

Ik vroeg me wel is af of jullie nou veel van producten als goud, zilver en gouden figuren houden, simpelweg gewoon geldsobjecten.

Ik zelf heb een arsenaal vol van zilver en goud, en een mooi gespekte rekening.

Hoeveel hebben jullie?

tuurlijk doe ik dat ... is geld wat mensen niet kunnen jatten van je ;)
 

DeletedUser

ik doe het nog lang niet
ik kom altijd geld te kort dus ik verkoop het altijd meteen zodat ik gewoon weet wat ik aan geld heb en wanneer ik weer eens uitgebreid kan gaan shoppen
 

DeletedUser8116

mijn kapitaal op wereld 1 haal ik uit zilver en uit schilderijen. af en toe wat damessierraden :D
 

DeletedUser

Ik heb niet veel goud, maar wel heel veel zilver:D
Ook veel hout, en 2 gouden figuurtjes :p
 

DeletedUser

ik heb nergens veel van ben nu een beetje aan het sparen voor allemaal vershillende dingen
 

DeletedUser

Meestal verkoop ik meteen mijn voorwerpen tenzij ik ze nog nodig mocht hebben voor een opdracht.
 

DeletedUser

Voorwerpen die ik teveel vond verkocht ik altijd meteen maar ik heb geleerd van mijn fouten want als er weer van die nieuwe opdrachten komen waar je al die magere dingen voor moet hebben: is het lekker als je ze gewoon in je inventaris hebt en gelijk de opdracht kan afsluiten.

Voor geld doe ik als ik het kan zilver delven, met name voor het zilver dan natuurlijk.
 

DeletedUser

Ik ben zowel hier als op W2 begonnen met het sparen van gouden buffels (nageaapt van Karthan). Ik weet niet meer wat ik met mijn geld moet dus dat is mijn spaarpot. Wel jammer dat het halveert...
 

DeletedUser

Bewaar ook alles en als ik dan ga shoppen gooi ik alles eruit.

Vreemd goud is minder waard dan zilver.
 

DeletedUser1053

Ik hou alles wat ik vind, en van het geld wat toch nog binnenkomt koop ik spullen die ik nog niet heb. Nutteloos, maar beter dan het geld weg te gooien. En het is ook wel leuk, proberen alle items te verzamelen.:p
 

DeletedUser8307

Ik ben zowel hier als op W2 begonnen met het sparen van gouden buffels (nageaapt van Karthan). Ik weet niet meer wat ik met mijn geld moet dus dat is mijn spaarpot. Wel jammer dat het halveert...

Ja, idd. jammer. Nog niet gebruikt en toch maar ½ van de prijs :p.

Ik verkoop ze meestal.
 
Bovenaan