• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door vld532

1. persoonlijke set ?

Hi een persoonlijke (naam)set zou toch erge leuk zijn ? dat je set ook verbeterd naarmate je zelf groeit /actief speelt ?:) brw ik weet niet of dit idee al eerder gepost is maar ben wel benieuwd naar reacties ?
  2. Update2.07

tis wel te merken dat het nog getest wordt ja ;)
  3. Opdrachtenreeks nachtmerrie

buff gebruiken ? btw hoe lang heb je nu om de reeks helemaal af te sluiten?
  4. nieuwe tw-db kledingsscript update

zelfde hier ! maar na dat het weer niet lukte heb ik mijn cookies es verwijderd en de 1e de beste poging daarna was al succesvol :)
  5. kledingsets

De Greenhornset is wel een leuk idee :-)
  6. Gouden wapens leuk?

... omdat je zonder zo'n wapen je je niet meer verdedigen kunt in een duel en dus geen levenspunten hebt of in een hotel ligt te slapen als je mee wil doen aan een fortgevecht ! maar ik ga er wel 1 halen om me te kunnen verdedigen nog !
  7. Gouden wapens leuk?

... zonder kan je eigenlijk niet meer ;dat is niet leuk als je al je vaardigheden hebt ingezet om fortgevechten te doen !:mad:
  8. Pelgrimset !

...dit zal het wel geweest zijn ;ik hen gekeken naar de vaardigheidspunten op bouwen bij de stadsuitbouw en niet naar het daadwerkelijke aantal constructiepunten btw eeb screentje plaatsen kan ik niet:o
  9. Pelgrimset !

Hi ik heb nu 4 items van de pelgrimset dus zou ik een bonus van 30 vaardigheidspunten op uitbouw moeten krijgen ...maar deze worden er niet bijgetelt wat is er aan de hand ;is dit misschien een fout in het spel en post ik dit in t verkeerde forum ? :confused: vast bedankt !
  10. stadloos en meedoen aan een fortgevecht ?

Is het al mogelijk om als je stadloos bent mee te doen aan een fortgevecht ? ... het is niet erg logisch dat het niet mogelijk zou zijn :)
  11. ik vind nooit een ravenveer

als mijn karakter als enige bij een arbeid staat vind ik vaker iets/heb ik meer geluk dan wanneer er nog meer spelers bij die arbeid staan !! ...tenminste het lijkt wel zo :)
  12. hoe komen ze erop ?

ik hoorde gister op de stadschat ook al dat het om een trilologie ging en ook dat Lee van Cleef in de andere 2 meespeelde ...tx voor de inside info Chico :cool:
  13. hoe komen ze erop ?

ik had wel een vermoeden dat het met Clint te maken had dus ik vond het wel grappig dat dat klopte :) ... hij draagt m nu ook al niet meer want hij liep natuurlijk voor gek :D
  14. hoe komen ze erop ?

Hi ik zit naar een western te kijken op RTL 7 met Clint Eastwood: 'A Fistful of Dollars' uit 1964 ...en hij draagt Clint's Poncho in de film :-) is jouw ook al eens iets opgevallen van dingen in The West die uit boeken/films komen ?
  15. Help met Arizona

"Ik, vld532, gok dat Arizona geopend zal worden op 13-08-2010 om 10:35. Edit Girafi: Je staat op de lijst