• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Thunderwolf

  1. Thunderwolf

    The West Wereldrecords & discussietopic

    Hoogste gewonnen duels/duels als aanvaller ratio: 1,3290 (Badr Jari, Issaquah)*** Edward Newgate (Dakota) gewonnen duels: 1486 duels als aanvaller: 1061 1486/1061=1,4005 http://prntscr.com/213fozk
  2. Thunderwolf

    [Discussie] Paasevenement 2016

    Die UPM krijg je weer terug als je die paashaas opdracht hebt afgesloten
  3. Thunderwolf

    [Discussie] Nieuwe migratieroutes

    Tja, ergens vind ik dat een beetje onzin. Enige redenen die ik kan bedenken zijn skill verschil en levelverschil. In het eerste geval blijf je als eldo speler altijd in het nadeel omdat ik met mn bris acc al 4 jaar AP en VP heb kunnen scoren (tenzij je nuggs in VP's gaat steken), in het 2e geval...
  4. Thunderwolf

    FG WK informatie

    Dus omdat 1 man een fout maakt moet de rest van NL er ook maar voor boeten omdat jullie wegblijven? Goed bezig...
  5. Thunderwolf

    4 uur

    Omdat het kan :laugh:
  6. Thunderwolf

    Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    Jeuj, ik bedenk me ineens... Had me aangemeld met colo account, maar wil die dus NIET meer: Spelersnaam: Thunderwolf Wereld: Briscoe Level: 141 Klasse: Soldaat Beroep: Smid Levenspunten: 6930 (sws hoger na reskill) [B]Ben je geskilled voor fortgevechten?/B]: Nee, gaat wel gebeuren...
  7. Thunderwolf

    Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

    Player name: Thunderwolf World: Colorado Level: 138 Class: Duellant Profession: Smid Health Points: 1490 (full leider) Are you skilled for Fort Battles: Nope, gaat wel gebeuren Online/Offline: Online Leader/Entrant: Deelnemer If Leader, do you have...
  8. Thunderwolf

    Duel veranderingen

    Gigantisch voor, op werelden waar ik geen duel ben word ik zo vaak aangevallen dat ik nooit reden zie om mezelf ko te leggen, dus mensen die hun steden gaan verlaten geloof ik niet in. Jordes, kwestie van kledingloos goede duellanten aanvallen, is goed genoeg te plannen
  9. Thunderwolf

    Avonturen

    En dan is weer de volgorde van teamorders weer van belang, heb vaak genoeg dat het team alle zetten al heeft klaarstaan voordat de persoon die moet gaan lopen pas kan lopen...
  10. Thunderwolf

    Avonturen

    En toch win ik als blauw vaker dan als rood hoor :P Is nog een sectorbug trouwens, soms blijft de molen blauw/rood gekleurd terwijl de tegenpartij de sector minstens "neutraal" gekregen heeft... Partij die de molen had krijgt dus punten voor de molen tenzij de tegenstander deze volledig veroverd
  11. Thunderwolf

    Avonturen

    http://forum.the-west.net/showpost.php?p=729495&postcount=2 En zojuist hebben de adventures hun eigen graf gegraven... enige waarom ik nog speel zijn de bloemen die ik erbij krijg, maar daarna is het wel klaar
  12. Thunderwolf

    Avonturen

    Dunno gunsn, ik ben er iig nu al mn motivatie om adventures te spelen erdoor kwijtgeraakt
  13. Thunderwolf

    Discussietopic Dag van de Dood

    Voor die B-team kist zou je iemand moeten vragen die ze heeft, kan zo snel even niet vinden wat er in zit. Weet wel dat bijvoorbeel Hodge's Long Range Revolver wel uit Loot chest te krijgen is, maar niet in die B-team kist zit
  14. Thunderwolf

    Discussietopic Dag van de Dood

    De revolvers uit die lootchests zijn andere dan die met dit event te krijgen zijn
Bovenaan