• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door The Artist

1. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Ik hoop dat er ooit nog eens een wereld uitkomt die we voor de 2.0 hadden, waar alleen de 4 verschillende premium mogelijkheden zijn en niet die rare events de hele tijd waar je iedere keer meer-OP kleding kunt kopen. als die nog een keer uit zou komen, zou ik gelijk weer gaan spelen en zou dan...
  2. Migratie van Briscoe naar

Waar gaat iedereen naartoe migreren ? Ik heb nog geen idee.... Iemand met een tip vanuit de andere werelden ? Ik speel daar niet namelijk... Klein vraagje; vanwaar de geringe keus van beschikbare werelden om naartoe te migreren ?
  3. FG WK informatie

Jeeej :D El Imbatible for CM!
  4. WK live ingame

Goed idee :D
  5. FG Evenement

Ik vrees inderdaad ook precies dit
  6. Internationale fortgevecht competitie

Dankje wel :) Ot: zitten de andere landen al in de server ? Zo ja wanneer gaan wij ? :D Is het op elke server zo dat de spelers grotendeels zelf aan de informatie moeten komen ? Welke 150 spelers mogen mee ? Op .net is dit al een week bekent
  7. Internationale fortgevecht competitie

Wil iemand mij aub helpen met wat voor gevechts-setje ik het beste kan meenemen? Ik ben eigenlijk al lang gestopt met spelen en ken al die nieuwe setjes niet. Ik heb geen flauw idee of mijn inventaris nog mee kan. Ik speel vaak fg met de oktober set. Ik zat er aan te denken om die mee te...
  8. Internationale fortgevecht competitie

Eens!! Ik verwacht ook namelijk dat de meeste (zo niet alle) gevechten beslist zullen worden op de rondes.
  9. Internationale fortgevecht competitie

Leuk! Ik heb me aangemeld en heb er zin in! Als het zover is skill ik me om naar volledig FG en zal ik een handje vol nuggets halen voor karakterklasbonus! :D
  10. Internationale Fort Wedstrijd inschrijven

Player name: The Artist World: Briscoe Level: 135 Class: Soldaat Profession: Kwakzalver Health Points: 6425 (Excl. karakterklasbonus) Are you skilled for Fort Battles: Grotendeels, ik ga nog reskillen voor meer levenspunten. Online/Offline: Online Leader/Entrant: Deelnemer
  11. 3 uur [Forumbonuspunten]

:laugh:Goodnight!:laugh:
  12. 3 uur [Forumbonuspunten]

:dastardly:
  13. Evenement: Mary VS Calvin (w1)

Ik kom er helaas te laat achter dat er weer zo'n leuk evenement was, anders had ik zeker mee gedaan! Misschien is het inderdaad handiger om vervolgens in-game aan te geven dat er weer een Fortgevecht evenement is (Op iedere wereld). :) Ik kijk weinig tot nooit op dit forum, vandaar dat ik er...
  14. 3 uur [Forumbonuspunten]

weltrusten allemaal!
  15. Vraag over de opdracht De perfect Heist

Goedemorgen! Bij de opdracht The perfect heist (http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_114) Ben ik bij de 2e opdracht. Geldt daar die afsluitdatum ook voor? Ik ben het 6 dagen na elkaar namelijk vergeten om die opdracht af te sluiten die alleen van 6.00 tot 10.00 uur kan. Volgens Tw-db.info...