• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Sheriff Martijn

  1. Moderator

    Beste ancoonbar, De verdachtmaking die ik heb neergezet heb ik niet zelf bedacht maar heb ik van hogerop vernomen. De andere wilde dit niet naar buiten brengen maar ik vond dat het wel fair is tegenover de andere spelers dat ze weten wat er gebeurd is aangezien hij plotseling weg was. Met...
  2. Moderator

    Dan moet je de zin even opnieuw lezen. Met vriendelijke groet, Sheriff Martijn Aanstaande moderator
  3. Moderator

    Howdy cowboys! Tegenwoordig is het niet gek als je bij een spelletje vals speelt. Niet alleen spelers maken hier gebruik van maar ook moderators. Ik schrijf dit topic niet voor niks en wil mij graag aanmelden als moderator. Ik ga ervoor zorgen dat alles snel geregeld gaat worden en dat de...
  4. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Ik vind dat de wereld Lotte moet heten aangezien zij the-west in de lucht houdt.
  5. Updates discussietopic

    wanneer komt de nieuwe wereld
  6. Feedback topic IFBC 2020

    https://www.events.the-west.net/ EDIT inloggen via https://www.events.the-west.net/?mac=startchest om je starterskit te krijgen.
  7. Fortgevecht beloning

    Zoals iedereen heeft gemerkt worden fortgevechten druk bezocht wanneer er een extra beloning is. Misschien is het een idee om de beloning te verbeteren zover dat kan bijvoorbeeld in munten of XP waardoor het aantrekkelijk wordt om naar een fortgevecht te komen. Is dit een mogelijkheid of is dat...
  8. Feedback topic IFBC 2020

    Misschien heb jij nog ideeën als misschien toekomstige leidster?
  9. Feedback topic IFBC 2020

    Komt er nog een update van de aanmeldingslijst zodat we weten hoe ver we ongeveer zitten?
  10. Feedback topic IFBC 2020

    Is of gaat er een overzicht gemaakt worden van aanmeldingen zodat wij weten hoever we zijn? En is het mogelijk om iedereen met 3 accounts te laten meedoen zodat we minimaal 92 spelers halen?
  11. Feedback topic IFBC 2020

    Is het 2 fg's tegelijk of 2 achter elkaar?
  12. Feedback topic IFBC 2020

    Het is wel de bedoeling dat je dan in teamverbrand gaat spelen Van Voorthuizen en niet solo. Ik denk ik vertel het even voor de zekerheid.
  13. Woordzoeker 1 [Forumbonuspunten Februari 2020]

    Als je wat weet over Filosofie weet je ook wat dit woord betekent. Maar als ander woord doe ik gevangenis.
  14. Updates discussietopic

    Belachelijk? Spotgoedkoop! Heb zojuist 9 cowgirlkisten gekocht en was maar 720 euro kwijt voor een level 2 setje!
Bovenaan