• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door scavia

1. scavia

Update 2.93

We zitten precies in een dip tot valentijn... Geen opdrachten geen eventjes (sneeuwballen zoeken) geen forum spel niks...
  2. scavia

The West Wereldrecords discussietopic

Arbeidsrapport: Leid een handelskantoor op dakota met premium hoogste gevonden verkoop waarde 7560
  3. scavia

Update 2.88

is er een nieuw winteruur?? want volgens mijn klok is het al 17u?
  4. scavia

Nieuwe migratieroutes (september 2018)

Wel leuk hier is een topic om je mening te geven en als je het doet krijg je censuur... Dikke duim aan de mod die men post wiste geef nogmaals aan dat het 100% waarheid was
  5. scavia

Wie kan er goed rekenen

Beste cowboys,indianen,cowgirls en spaws Ik heb rugby helm en rugby schoenen. Nu was men vraag welk lvl moet ik men moonshine schoenen en hoed upgrade om beter te zijn
  6. scavia

Start wereld Huachuca

sluit ik me volledig bij aan ook jaren tribal gespeeld en het spel de rug gekeerd door de pay to win zever. Nu voel ik dat het hier meer en meer die kant opgaat. Maar waarom zouden ze luisteren naar ons .
  7. scavia

Start wereld Huachuca

Gewoon niet registreren voor die nieuwe wereld dat ze maar een server onderhouden voor een lege wereld....
  8. scavia

Start wereld Huachuca

Hopeloos aan Het verzuipen? Blijven nieuwe werelden opendoen om de zelfde mensen steeds opnieuw tegen te komen.... Ik blijf er bij alles naar 1 wereld brengen komt alleen maar het spel te goeden. Meer fortgevechten meer duels meer spullen op de markt. Nu blijf je het aantal spelers maar spoelen...
  9. scavia

Update 2.81

Hmmm ik upgrade de bal omdat ik hoorde dat die 200% gaf. Weet ik veel dat het een bug was? Was ook geen officieel bericht dat het een bug was. tijdens de verkoop. De fout ligt bij de aanbieder niet bij de afnemer. Verder wil ik gerust de bal terug geven want is geen sikkepit meer waard nu...
  10. scavia

Update voor de markt???

Beste medespelers Wat zouden jullie er van vinden mocht er bij elk artikel in de markt bij staan hoeveel je er in je inv. hebt Gelijk bij onze rondreizende handelaar (dikke snor). Zo kan je direct zien of je bepaalde kledij al hebt of niet
  11. scavia

Loterij 10 jaar The West

Echte rijke mensen kopen geen 100 loten voor een innoriem... Die kopen gewoon de items...
  12. scavia

Events

Grappige is dat het de nolifers zijn die aan het klagen zijn. Zou niet in de schoenen willen staan van iemand die moet krabben om zen gratis set compleet te krijgen...
  13. scavia

Events

ik vind dit NOT DONE... je gaat toch niet zomaar iemand zen hebben en houden openbaar gaan smijten?
  14. scavia

Events

idd we zijn minder waard dan de noobs omdat ze weten dat wij al (verslaafd) zijn aan het spel
  15. scavia

Events

OMG +500% ik krijg alleen +20%