• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Ruudolf

  1. Ruudolf

    Naam nieuwe wereld

    ik kies voor Mohawk
  2. Ruudolf

    Eventwereld 2022

    optie 3 lijkt het leukste
  3. Ruudolf

    springjobs2

    hier komen mijn resultaten
  4. Ruudolf

    avo in Paasopdracht

    het is een zootje met de AVO die gewonnen moet worden er is haast geen animo voor en spelers zitten uren te wachten, ondertussen kan je niet verder met de Paasopdrachten!! is heir wat aan te doen??
  5. Ruudolf

    Pak het moment 11 [Forumbonuspunten maart 2021]

    nee het is 10 maart
  6. Ruudolf

    harten

    wat een zootje
  7. Ruudolf

    harten

    vreemd dat er wel al opdrachten kunnen worden uitgevoerd blijven de verdiende hartjes dan ergens in portefeuille?
  8. Ruudolf

    Feedback Feestdagen Event 2020

    is opgelost
  9. Ruudolf

    Feedback Feestdagen Event 2020

    een supportticket? dat heb ik nog nooit gedaan, maar bedankt voor uw reactie, Ruud
  10. Ruudolf

    Feedback Feestdagen Event 2020

    de lantaarn van de smid is het niet die heb ik wel maar er staat duidelijk een lamp if is het een big in de opdracht?
  11. Ruudolf

    Feedback Feestdagen Event 2020

    de opdracht van de oude ijzermijn, op zoek naar de vader ( dubbel zoveel problemen ) ik heb een lamp nog nodig , hoe kom ik er aan? het is niet de lantaarn van de smid die heb ik wel
  12. Ruudolf

    Feedback Feestdagen Event 2020

    dubbel zo veel problemen: waar vind ik de oude dekens?
  13. Ruudolf

    4 uur

    hoera!
  14. Ruudolf

    van level 99 naar 100

    de gele voortgangsbalk (onderaan midden scherm) heeft geen info en staat op nul%. de tekst onderliggend is " berucht geld 0 / 100 " de voortgang bij de karakterinfo ( scherm links boven ) geeft wel de voortgang aan nu dus 29050/30030 foutmetding??? Ruudolf
Bovenaan