• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Rocket Raccoon

  1. Rocket Raccoon

    Gangs of The Old West - Speedserver

    Heks Odette en ik willen graag het event winnen samen. Of anders gewoon beetje gezellig mee-n00ben. Maar als team van 2 dus, bij dezen aangemeld.
  2. Rocket Raccoon

    Ronde V

    1: Ontwijken 2: Little Rock 3: Smid
  3. Rocket Raccoon

    Ronde III

    A: Henry B: Wogon stamhoofd C: Waupee D: Maria E: Heisendwerg F: Nigel de wapenhandelaar G: Sherrif John H: Belle Starr
  4. Rocket Raccoon

    Ronde II

    Hartige visbessentaart (authentiek recept uit New Orleans) Ingrediënten: Bakvorm (2 hamers, 1 kookpan) Houten garde (3 houtplanken, 2 draadklossen) Deeg (meel, kan met water) Moonshine (3 aardappels, 2 suiker, 1 tondeldoos en 4 graan) Visbouillon (1 forel, 1 zalm, 1 krabvlees) 120 blauwe bessen...
  5. Rocket Raccoon

    Ronde I

    Opdracht 1
  6. Rocket Raccoon

    Rocket Raccoon's Grote Goeie Antwoordenparade

    Om te kijken of dit werkt (antwoorden volgen later)
  7. Rocket Raccoon

    Hoe lossen we deze FG-crisis op?

    Kleiduif zei: Howdy Cowboys en Cowgirls, Inmiddels kunnen we de opening van de nieuwe wereld, Little Rock, die zal worden geopend op 24 oktober ergens op de dag. Zeg hallo in de saloon voor deze wereld! Hallo!
  8. Rocket Raccoon

    Feedback Caribische uitverkoop

    €80 Voor een set op een spel met nog iets van 30-40 actieve inloggers (verspreid op teveel werelden). Echt wow.
  9. Rocket Raccoon

    Feedback Duel Showdown

    Nee, sheriff123 wint, Lotte, dat is de beste duellant ooit op dit spel, vraag anders zelf maar aan hem als je me niet gelooft! Maar even serieus: Ik had trouwens helemaal niet gedacht aan het feit dat er Hongaren mee konden doen opnieuw, ik wou mee doen maar nu haak ik af vrees ik. Grote...
  10. Rocket Raccoon

    Feedback Adventpuzzels 2020

    Echt heel leuk dat jullie (Anc & Noes neem ik weer aan) dit opnieuw doen. Vorig jaar elke dag meegedaan, heb er nu ook weer zin in!
  11. Rocket Raccoon

    Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Iedereen bedankt voor de stem op Jicarilla! Eerder had ik jullie al over weten te halen om Huachuca een ding te laten zijn (Hoodooland mocht helaas niet, erg stom wel). Twee wereldnamen verzonnen/aangedragen, ik ben trots op mezelf en dankbaar aan jullie. :D Maar bedankt dus, en hopelijk tot...
  12. Rocket Raccoon

    Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Jicarilla (een apache-stam) uit New Mexico). Apaches zijn de coolste indianen, de laatsten die ooit overwonnen zijn.
  13. Rocket Raccoon

    Feedback topic IFBC 2020

    Tweede vraag: mag er zo'n kekke ingame popup komen over dit event voor een tijdje ook? Liefst niet wegklikbaar zelfs, maar dat in ieder geval niemand kan zeggen dat ze het niet wisten (helaas leest niet iedereen dit forum). Dit gaat maybe het laatste internationale FG-event zijn, elke server...
Bovenaan