• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Petraimj

  1. Petraimj

    Eventwereld 2022

    Optie 1 en 3 lijkt mij leuk
  2. Petraimj

    Evenement Wereld discussietopic

    Als ik dit van Lotte lees dan geeft zij voor mij ook de antwoorden, verder ben ik zeer tevreden hoe de organisatoren van de evenementen het geregeld hebben, mijn dank hiervoor.
  3. Petraimj

    Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    Mijn gedachten gingen uit naar de indianen in Californië Juaneño
  4. Petraimj

    krant

    bestaat er de mogelijkheid niet om een krant te maken? Zoals op de Engelse site https://forum.the-west.net/index.php?threads/western-post-august.58883/#lg=_xfUid-5-1596956605&slide=0 deze is best leuk om te lezen
  5. Petraimj

    Idee: een tweede karakterklasse

    Nee dat is de bedoeling niet, ik speel op meerdere werelden maar toch maakt het spel leuker als je op alle werelden na level 150 een andere karakterklasse kunt kiezen. Kijk in de toekomst steeds een nieuwe speelwereld is volgens mij onmogelijk want je sluit de werelden wanneer die leeg lopen...
  6. Petraimj

    Idee: een tweede karakterklasse

    Velen mensen zijn op level 150 beland, zou het mogelijk zijn om naast het bestaande karakterklasse ook een tweede te kunnen starten. Met de opdrachten vanaf level 1, met het behoud van de oorspronkelijke karakterklasse. Dus dat je twee karakterklasse als speler kunt hebben. Ik bedoel dat ik...
  7. Petraimj

    laatste letter is eerste letter

    Gelukkig
Bovenaan