• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Ootjes

  1. Naam nieuwe wereld

    Moetdatnuecht begint met een M
  2. Migratie routes

    Wat bedoelen jullie met dat Jicarilla actiever is dan Graceland? Jicarilla heeft 100 spelers (tot enkele dagen geleden 99) waarvan 2 met 0 ervaring. Graceland heeft 141 spelers waarvan 5 met 0 ervaring. Jullie hebben blijkbaar andere statistieken die doen beslissen om ons naar Jicarilla te sturen,.
  3. Woordhussel 7 [Forumbonuspunten januari 2021]

    snoekachtiger
  4. pak het moment 8 [forumbonuspunten december 2020]

    eindelijk
  5. pak het moment 8 [forumbonuspunten december 2020]

    idem bij mij
  6. Marktplaats

    Zou het mogelijk zijn dat er ergens, ev. op de markt een plaats zou kunnen voorzien worden waar spelers kunnen plaatsen wat ze te koop/ te ruil stellen of waar je zelf kan plaatsen wat je nog zoekt. Ik weet dat je dit in je profiel kan zetten (wat niet veel wordt gelezen), of op de chat (weinig...
  7. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

    het wordt tijd om eens de Indianen wat respect te tonen. En niet meer zoiets als Fairbanks of Graceland die niets met The West te maken hebben.
  8. Idee: een tweede karakterklasse

    Op zich vind ik het ook een goed idee om een 2de (en 3de en 4de) beroep aan te leren. Craften staat op een bepaald moment stil omdat er teveel craftspullen van andere beroepen moeten verzameld worden. De spelersaantallen nemen af en het gaan smeken bij andere spelers om craftspullen te...
  9. Feedback Feedbacktopic Adventpuzzels 2019

    ezel stond ook apart schuin ergens anders hoor
  10. witte rozen

    bij het overlopen van mijn nog uit te voeren missies kwam ik "de Provinciale dokter" tegen. Ik heb 2 stukken taart maar de opdracht wil niet starten. Is die alleen met Valentijn beschikbaar?
  11. Start wereld Fairbanks

    Foenix (hoofdstad van de staat Arizona). Net zoals El Dorado zal ik deze wereld gebruiken om spullen te verzamelen voor mijn hoofdwerelden.
  12. Marktplaats

    Ben op zoek naar 3 recepten smid: geode maken zilveren heupfles maken modern harnas maken Speel op alle werelden, kan daar eventueel ruilen.
  13. Kamp van de Irkatchen

    Tekening Ik heb Breagon verslagen. De tekening (wit bolletje op map) van Kamp van de Irkatchen blijft zichtbaar. Verdwijnt dat dan niet? Of wil dat zeggen dat ik nog iets moet doen? En zo ja, wat?
  14. Cashgevecht 24-10

    6 XP en niks gevonden. Volgende keer beter. Er zijn dus toch wel leuke spulletjes gevonden. Mooi zo.:D
Bovenaan