• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door oopsie

1. Duelsysteem faalt maar weer eens...

Lol, na de duelupdate was iedereen weer terug vanaf het begin. nu vragen mensen zich nog steeds af waarom ze met 450uitwijken verliezen van reflex duellanten, ik heb vaak genoeg gezegt wat het probleem is maar als iedereen off-topic gaat en stom gaat ouwehoeren dan doe ik precies het zelfde. en...
  2. Duelsysteem faalt maar weer eens...

lol waarom zou ik op lvl 32 actief gaan dueleren dan faal je hardstikkende hard xD en tuurlijk zegt duellevel niet alles maar als jij 25duels hebt gestart op lvl 35 lijk je al aardig een duellant te worden en als je gaat zeuren om je kleding dat ben je dus een echte w2 duellant xD en dit is al...
  3. Duelsysteem faalt maar weer eens...

hij weet toch niet hoe het is in w1 -.- lees beter en jij hebt hogere duellevel als mij dus niet zo zeuren over colorado en pas als ik lvl 120 ben ga ik voor nummer 1
  4. Duelsysteem faalt maar weer eens...

roller jij bent te laag levelin w1, dan weet je ook niet hoe het is tegen andere duellanten in de top
  5. Duelsysteem faalt maar weer eens...

jouw tegenstanders slapen niet, jij wss wel
  6. Duelsysteem faalt maar weer eens...

ben nooit met jouw in discussie geweest maar ok xD en 800duels verloren komt niet aleen door werkkleding komt ook door fg kleding en lp kleding en slaapkleding. lol geintje, verliezen hoort erbij maar als je meerdere keren wint zie ik geen probleem. ben niet zo iemand die hele dag in hotel...
  7. Duelsysteem faalt maar weer eens...

ik snap niet waarom plus 1 want w1 en w2 zijn in geen enkele manier moeilijker juist het tegen overgestelde en zijn al helemaal niet actiever? ik zie de logica niet in jouw comment en al helemaal niet in die van sherrif123. want waarom zou ik nummer 1 willen worden in een wereld die al 2jaar...
  8. Duelsysteem faalt maar weer eens...

ik heb het op w1 nooit zo druk gehad als op briscoe , arizona was eerst ook veel drukker, dus mijn conclusie is dat colorado nog drukker word, in w1 word ik mischien maar 1x per dag aangevallen en als het vaker is dan is het ook door de zelfde persoon nou lekker leuk:p van mij mag je die wereld...
  9. Duelsysteem faalt maar weer eens...

Lol speel al in w1 maar moet daar nog alle opdrachten doen en heb ik geen zin in dus dan ga ik ook niet voor nr 1 plek colorado ga ik het wel weer eens proberen:p
  10. Duelsysteem faalt maar weer eens...

ik had gehoopt dat als ik een beetje arrogant overkwam mensen die dit lezen mij wel ff wouden dueleren zodat ik niet zo arrogant dan meer was aleen zo te lezen wil helemaal niemand naar arizona komen, beetje jammer:p
  11. Duelsysteem faalt maar weer eens...

volgens mij heb ik al genoeg argumenten gegeven om jouw mening ongeldig te maken . dus scheer je weg nepduellant! Bonus +88 op lp In duelkleding -edele stofhoed -exclusieve halsband -bruine overjas -exclusieve revolver -exclusieve geweer -william tilghmans pistolenriem -sandalen...
  12. Duelsysteem faalt maar weer eens...

idd daar heeft rollercoaster een punt, ik heb dat ook niet niet eens aan gedacht haha, en huipie121 ik zei zonet al jouw mening is ongeldig ik heb wel screens dat ik 3110lp heb en met 8puntjes op lp maar geen zin om te posten omdat ik niet weet hoe je ze moet bijsnijden
  13. Duelsysteem faalt maar weer eens...

dan ben je wel heel inactief om duellant te zijn als je niet kan zorgen dat je 3000 lp houd , ook komt het bijna nooit voor dat je 3x word aangevallen en beide 3x 1000lp kwijt raakt en als dezelfde steeds aanvalt kan die maar 1x in het uur aanvallen dan kan je allang gaan slapen, en als duellant...
  14. Duelsysteem faalt maar weer eens...

Ik heb als schietduellant met premiumbonus dan over de 3000lp als soldaat karakter ik snap niet hoe je dan 1000 lp zal missen en met een beetje veel schieten en over de 200mikken is het niet onmogelijk om elk duel alles te raken dus gegarandeerd winst tegen reflex weerstand , en met nog meer...
  15. Duelsysteem faalt maar weer eens...

ik heb een build van 400mikken en ik mis nooit tegen full lp of reflex weerstand -.- maar met mijn build val ik ook liever geen reflex weerstand aan