• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Neelis

1. Neelis

garret schadebonus werkt niet

Wat dus betekend dat als je pat en cooks draagt je geen sectorbonussen krijgt wat schade betreft?
  2. Neelis

garret schadebonus werkt niet

Goh, wat een handige actie weer zeg... Nu we het toch over schadebonussen hebben: Is het echt zo dat als je zelf pat kledingset en cooks paardenset draagt je naast de eigen bonus van 45+30=75 (zodra het werkt)ook de sectorbonus van BB paardenset+ BB kledingset + een wapenset zoals natty, event...
  3. Neelis

Vaardigheid weerstand toevoegen aan fortgevechten en aanpassen avonturiersklasse

Voorstel De vaardigheid weerstand toevoegen om het effect van leiderschap te verlagen. Dit heeft geen effect op de mik en uitwijkwaardes in een fortgevecht. Details De weerstand in fortgevechten is iets wat al een tijdje niet meer deugt. Met een beetje goede kleding set (met wat LP) haal je...
  4. Neelis

Questline en kerst event

Vorige jaar begonnen we de 16e. Nu helaas niet. Ik verwacht dinsdag dat het event start.
  5. Neelis

Update 2.42

Zou die nog komen vandaag?
  6. Neelis

Wachtend op een passend avontuur...

De slang is echt niet het probleem. Beetje extra Lp erbij. Is te verwaarlozen. De meeste eventwapens ook niet. Enkel de tinglit boog is te overpowerd. Die doet zo 900+ schade. Dat is door geen enkel wapen te evenaren. De avo opdracht is handig om genoeg spelers voor een avo te hebben. Maar...
  7. Neelis

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

helemaal correct :)
  8. Neelis

Een cowboy, greenhorn en bandiet zaten in de saloon…

Ik zit dit te lezen en vind het best een leuk topic :) Ben benieuwd of ik ook eens een keer geinterviewd wordt.. Speel toch ook al bijna 7 jaar :) Heb genoeg leuke sappige verhalen te vertellen..
  9. Neelis

idee rond de bomaanslag in brussel

Gaan we nu ook en dag FG loos ivm de aanslag op de christenen in Pakistan?
  10. Neelis

Kerk verwijderen

Kerk mag er wat mij betreft uit, maar dan ook de ervaring die mensen gekregen hebben met het uitbouwen van de kerk.... Wat betreft discriminatie vind ik het wel onzin... Als je daarmee begint kan er wel meer veranderen... De volgende werkzaamheden zouden dan ook discriminerend zijn...
  11. Neelis

[Discussie] Paasevenement 2016

als je 5x 9k doet heb je ook nog kans op de 800 nugs/48 k eitjes categorie he... Heb er met andere events af en toe een duelwapen of geweer uit gehaald. Vanmorgen zag ik ook weer iemand met een complete kist.
  12. Neelis

Okee dankje. 200 stuks waren het er... Op 6000 EP
  13. Neelis

idee rond de bomaanslag in brussel

Pure bullshit.. Doe we dat ook als er in irak of syrie een bomaanslag gepleegd wordt? Neemt niet weg dat het verschrikkelijk is maar dit slaat echt nergens op. Volgende actie is zeker een vlag als avatarafbeelding?
  14. Neelis

Dat komt omdat jij een noob bent. Met mijn full leiderschap op w1 win ik alles! Eitjes met FG zijn ook een bug.. Gisteren niets gekregen. Wat bij mij op veel werelden werkt is kleding met schieten of slag (afhankelijk van wapen) i.v.m. zoveel mogelijk weerstand/reflex (collin is erg goed)...
  15. Neelis

[Discussie] Nieuwe migratieroutes

Eens, dat is een van de nadelen ervan. Maar stel je voor. Je speelt op alle werelden, je hebt heel actief gespeeld.. Duizenden uren in het spel gestoken. Nuggets even buiten beschouwing gelaten. Je wereld loopt langzamerhand leeg. Dan is dat toch zonde van dat account? Misschien een optie dat je...