• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door masterblaster01

1. masterblaster01

Prestatielijst

Zou ik ook doen als ik op de eerste plaats stond :laugh:
  2. masterblaster01

Karakterklasse event

Dit! :) Het gaat hier dan ook niet om de winnaar van de meest realistische inzending eh, maar om de meest creatieve ;)
  3. masterblaster01

Evenement: Mary VS Calvin (w1)

Helaas technisch (nog) niet mogelijk ;) En omdat sommigen het van een mod willen horen: Misschien komt het er ook wel op andere werelden :D Er gaat best wat tijd zitten in het organiseren van evenementen, zeker om te zorgen dat ze goed verlopen. We stellen onszelf open voor kritiek en...
  4. masterblaster01

Avontuur dagelijkse taak

Ik zou zeggen vertalen en op .net :) Top idee :up:
  5. masterblaster01

MineCraft

Nijntjes! :D
  6. masterblaster01

Inlogbonus

Ik ben het er wel mee eens wat tyrus zegt. Op een gegeven moment krijg je zoveel EP voor het inloggen dat dit bijna niet meer te evenaren is met arbeiden, FG's en duels. Op die manier is het dus idd moeilijk om iemand die hoger staat in de ranglijst nog in te halen omdat deze persoon simpelweg...
  7. masterblaster01

nieuwe community manager?

Hahaha dit :P
  8. masterblaster01

Dakota Fortgevecht evenement

Nop, t zijn Game Mastered Characters, die kun je niet duelleren ;)
  9. masterblaster01

kopen op markt

Wanneer je een bod doet wordt het geld afgeschreven afhankelijk van waarmee je geboden hebt. Als je overboden wordt krijg je het geld ook daar terug waar het vandaan komt. Stel je bied $500 contant en $0 van de bank, wordt er $500 contant terug gekeerd. Bied je $500 van de bank en $0 contant...
  10. masterblaster01

[Feedback] NPC Duels (met name gold)

Ik ben zelf ook FGer maar heb er geen problemen mee. KO's zijn soms wat lastiger, maar als je zorgt dat je beetje leuke duelkleding hebt, wat op een hoog level ook zonder setjes bijna altijd wel lukt, en een tegenstander pakt met weinig uitwijken en relatief weinig LP... Dan mik je gewoon alles...
  11. masterblaster01

En een duellant zal moeite hebben met de moeilijkere arbeiden. Dus al met al denk ik dat het toch redelijk gebalanceerd is met de opdrachten hoor. Btw, als ik mag kiezen als FGer kies ik evengoed 5 duels boven 12u werken. Er zijn altijd wel wat zwakkere tegenstanders te vinden. Duelkleding maakt...
  12. masterblaster01

Volgens mij krijg je ook meer geld en ervaring als je de tegenstander KO knalt. Lukt dat niet moet je gewoon wat meer duels doen. Meestal lukt t met een redelijke duelset wel om de duels te winnen, ookal heb je totaal geen duelskills.
  13. masterblaster01

In een keer heel veel handwerk dingen kunnen maken

Maar dan is de load voor de server toch evenveel? Of heb ik dat fout? :P Want nu kun je bijv geen 50 keer achter mekaar op die knop rammen :D
  14. masterblaster01

Toch vind ik het wel een goede toevoeging, maar denk dat het technisch moeilijk is. Hoe bereken je dan bijvoorbeeld of je een perfect handwerkresultaat hebt etc?
  15. masterblaster01

Hoor eigenlijk hier :unsure: