• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De nieuwste activiteit van mastadont..

• mastadont..
    zelf een fg starten?
  • mastadont..
    mastadont.. reageerde op het bericht van anja charite in het topic Feedback Oogsttijd evenement 2022 met Leuk Leuk.
    Hebben we het over kinderachtig Rick? Volgens mij heb ik dat van jou geleerd. :D
  • mastadont..
    waarom een avo spelen als je kansen minimaal zijn vanwege level 3-4 wapens dan weet ik al aan welke kant jij stond :laugh: typisch weer
  • mastadont..
    Vanaf 8 augustus 12:00 uur tot 1 september 12:00 uur zucht 18 dus
  • mastadont..
    mastadont.. reageerde op topic Eventwereld 2022.
    we hebben hoge verwachtingen van je. en anders hangen we je hoog in een boom :laugh:
  • mastadont..
    nehe kan aan het werk, want kans dat het wat anders wordt dan optie 3 is wel erg klein aan het worden. waarheid zeggen is niet dissen...
  • mastadont..
    https://prnt.sc/ukXNi3h-OFn4 waarheid is hard soms :laugh:
  • mastadont..
    was jij vorige keer ook niet geband vanwege cheaten??? dus verder dan pot verwijt de ketel kom je dus niet en nog steeds bezig met je...
  • mastadont..
    niet aanmelden dan als het begint
  • mastadont..
    optie 3 iets anders is wel eens leuker
  • mastadont..
    mastadont.. reageerde op topic Laat je horen!.
    als het ene team door dom toeval de recepten veel sneller vindt dan het andere. of dat team weet wat ze doen? (Is bij een vorige...
  • mastadont..
    klinkt goed...maar........... dat verschil kan ook door activiteit komen en niet direct vanwege een slecht team het geven van buffjes...
  • mastadont..
    irritant is geen reden om het niet in de regels te zetten elke regel heeft wel voor en tegenstanders. enige waar een mod zich druk over...
  • mastadont..
    leiders die moeten bepalen? nee dank je, dat wordt vriendjespolitiek non-existent?? ik meld wat er voorheen gebeurd is dus het probleem...
  • mastadont..
    makkelijk zeggen als je zelf op die manier al gringo sets hebt gehaald, logisch dat je er voor kiest de tegenpartij die kans niet te...
Bovenaan