• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Manigordo

  1. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Opeens lijkt de eventwereld dood te gaan sinds een paar dagen. Ik vind het echt ontzettend jammer. Wij onliners proberen leuke fgs te maken, maar er zijn er steeds meer offline. De fgs waren eerst nog interessant, maar dat wordt almaar minder. Kan er niet alsnog wat gedaan worden voor de...
  2. Naam nieuwe wereld

    Mumbo Jumbo (gewoon omdat t kan, een van mn favoriete achtbanen)
  3. Gangs of The Old West - Speedserver

    Kan er een update worden gegeven van wanneer we de uitslag mogen verwachten?
  4. Feedback - Gangs of The Old West

    Dat zou in weze niks uit moeten maken Lotte wanneer je wat doet, dat is je eigen verantwoordelijkheid. Je hebt al te maken met teamgenoten om hierdoorheen te komen laat staan dat je nog meer afhankelijk wordt van mensen buiten je gang.
  5. Feedback - Gangs of The Old West

    Naar aanleiding van gisteren zou wil ik nog wat zeggen over de avonturen. Eigenlijk is het zeer oneerlijk om daar bonuspunten voor te krijgen. Je bent namelijk afhankelijk van 2 andere personen buiten je gang om mee te doen. Als die er niet zijn (of zoals gisteren zich last minute terugtrekken...
  6. Gangs of The Old West - Speedserver

    Hee, ik wil eigenlijk ook wel graag meedoen. Heb alleen (nog) geen teammaatje!
  7. Naam nieuwe wereld

    Mas als je wat te zeiken hebt, kom dan zelf met een betere naam ;)
  8. Naam nieuwe wereld

    Bedenk me net dat Lakota wel erg lijkt op Dakota. @Kermit ik vond Lexington ook wel leuk juist ja als optie erbij!
Bovenaan