• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Wasabi

  1. Wasabi

    Paas evenement 2024

    Gedurende het paasevenement zullen er 2 speciale fortgevechten per wereld georganiseerd worden waarbij je onder andere paaseieren ontvangt: Wereld Fortgevecht 1 Fortgevecht 2 Wereld 1 Woensdag 27 maart om 20.30 uur Woensdag 3 april om 20.30 uur Arizona Woensdag 27 maart om 21.15 uur...
  2. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    Er lijkt enige verwarring te bestaan over de prijzen. Het gaat om: - maximaal 50 nuggets; - fortgevechtshirt (id 50115000); - actiepuntenkist; - eerstehulpkit; - 2 losse voorwerpen uit een tombola set van voor 2023 met een keuze uit hoed, sjaal, shirt, broek, riem of schoenen; óf - 1 los...
  3. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    Afgelopen weekend is het evenement afgelopen, hartelijk dank voor jullie deelname en inzet! Zojuist zijn alle nugget beloningen al aan jullie account toegevoegd (het aantal deelgenomen fortgevechten (maximaal 47) +3 nuggets (in verband met de weekenden dat er geen fortgevecht was) tot maximaal...
  4. Wasabi

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Ik zal de balans per account nog opmaken, vervolgens worden de nuggets door mij toegevoegd aan de accounts. Waarschijnlijk zal ik alle spelers die op een wereld gebonden voorwerp aanspraak kunnen maken per support ticket bereiken.
  5. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    Dit weekend zullen alle accounts naar lvl 200 gezet worden. Om die reden zal er morgen geen fortgevecht plaatsvinden.
  6. Wasabi

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Wanneer het gerapporteerd is, is hier actie op ondernomen ;)
  7. Wasabi

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Het is fijn om te horen dat die gerapporteerd worden. Wanneer spelers gerapporteerd worden via het affront tool of via een supportticket, dan check ik dit en geef ik hiervoor een waarschuwing. De eerste keer is een waarschuwing, een tweede warschuwing en je krijgt een drie daagse schorsing, bij...
  8. Wasabi

    Updates discussietopic

    Als ik het mij goed herinner gaat het om het verzenden van een stuk of 10 berichten binnen een minuut zonder dat een ander tussendoor reageert.
  9. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    De lang verwachte update komt eraan! Dit weekend zullen alle accounts naar lvl 150 upgegrade worden. Aangezien dit handmatig zal gebeuren, zal dit geleidelijk gebeuren. Om balans met fortgevechten te behouden zullen dit weekend geen fortgevechten gehouden worden en zullen de vereiste...
  10. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    De exclusieve set/collector's set is ook aan de lijst van toegestane sets toegevoegd: https://wiki.the-west.net/wiki/Collector%27s_set.
  11. Wasabi

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Gezien de geringe bonus van de set en dat het een vrij klassieke set is, zal ik deze set aan de lijst moet toegestane sets toevoegen :)
  12. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    Na heroverweging is besloten om de officiële fortgevechten per maandag 23 oktober te starten zodat steden tijd hebben om een leider te kiezen en zich verder te organiseren, nieuwe spelers zich nog kunnen aanmelden en de evenementleiding de laatste voorbereidingen kan leggen aan het evenement. Er...
  13. Wasabi

    Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    Zowel deze sets als Lucille's wapen zijn set voorwerpen en daarmee verboden tijdens fortgevechten.
  14. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    Woensdag 18 oktober zal het eerste officiële fortgevecht plaatsvinden. Maandag en dinsdag worden er twee fortgevechten gehouden zodat teams het een en ander kunnen testen.
  15. Wasabi

    De Unie versus de Confederatie

    De wereld is nu geopend! Het aanvragen van een account upgrade naar lvl 100 e.d. kan je doen via de support of door het fluisteren van een (blauw) gm account.
Bovenaan