• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Kroenuh

  1. Kroenuh

    Sluiting wereld Fairbanks op 12 januari 2021

    Extra migratieroute Vandaag hebben we een extra migratieroute van Fairbanks naar Dakota geopend. Op deze manier bieden we iets meer aanbod om van Fairbanks naar een andere wereld te migreren waar je wellicht nog geen account hebt. Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Kroenuh

    manager?

    Eeerlijkheid siert de mens, zullen we dan maar zeggen. :p Wat ga ik bij Elvenar doen als ik vragen mag? :p
  3. Kroenuh

    manager?

    Jullie waren ons weer eens te snel af, maar sommigen van jullie trokken inderdaad aan het juiste eind! Ik heb zojuist mijn vervanger in community management aangekondigd: We hebben gisteren de tijd nodig gehad om enkele administratieve zaken in orde te krijgen, vandaar dat de aankondiging...
  4. Kroenuh

    Verandering in Community Management

    Verandering in Community Management Beste community, Na 4,5 jaar wordt het tijd voor mij om het community management stokje bij The West Nederland over te dragen. Ik heb me de afgelopen jaren met veel plezier voor jullie ingezet en ik hoop dat jullie dit ook als positief ervaren hebben...
  5. Kroenuh

    Spelupdates

    Howdy cowboys en cowgirls, Wij zijn van plan om op dinsdag 1 december a.s. spelversie 2.139 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn. Pompoen collectiekaarten zijn nu veilbaar Groene collectiekaarten zijn nu veilbaar De Met staal versterkte kist...
  6. Kroenuh

    Western Friday acties

    Howdy Cowboys en Cowgirls, Het is weer tijd voor waanzinnige acties! Je krijgt om te beginnen 40% korting op alle shop items die je elke dag in de shop kan vinden. De actie geldt voor 48 uur van 27 november 12:00 uur tot 29 november 12:00 uur. Je krijgt ook 10% korting op oude voorwerpen en...
  7. Kroenuh

    Sluiting wereld Fairbanks op 12 januari 2021

    Sluiting wereld Fairbanks op 12 januari 2021 Beste spelers, Na vele mooie jaren komt er op dinsdag 12 januari 2021 een einde aan wereld Fairbanks. Het aantal actieve spelers op deze wereld is door migraties dusdanig laag dat het verstandig is om de wereld definitief te sluiten. Omdat we de...
  8. Kroenuh

    Spelupdates

    Howdy cowboys en cowgirls, Wij zijn van plan om op dinsdag 17 november a.s. spelversie 2.138 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn. De collector- en feestdagenset zijn verbeterd. Je kan de bruine poncho nu upgraden. We hebben 2 nieuwe...
  9. Kroenuh

    Wereld Jicarilla start op 27 oktober

    Wereld Jicarilla is zojuist geopend. Heel veel succes en plezier toegewenst!
  10. Kroenuh

    Updates discussietopic

    Voor elkaar! :)
  11. Kroenuh

    Lucilles sale

    Ter info: deze actie zal niet gelden op de nieuw te openen wereld Jicarrila.
  12. Kroenuh

    Updates discussietopic

    Ik kan me best vinden in het verzoek om de aankomende sales niet te laten gelden op Jicarilla. Ik ga dit verzoek indienen en mijn best doen, maar kan helaas (nog) niets beloven. Wordt vervolgd.
  13. Kroenuh

    Spelupdates

    Howdy cowboys en cowgirls, Wij zijn van plan om op dinsdag 20 oktober a.s. spelversie 2.136 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn. We hebben de opdrachtlimitaties van de de Angus opdrachten aangepast. Elke opdracht kan nog slechts eens per dag...
  14. Kroenuh

    Taalfouten Meld hier taalfouten die je in het spel tegenkomt

    Taalfouten Beste spelers, Ben je een taal- of grammaticafout tegen gekomen in het spel? Meld dit dan a.u.b. door de betreffende tekst helemaal te kopiëren en hier te posten. Markeer de passage die fout is graag duidelijk! Wij streven ernaar om deze fouten gecorrigeerd te hebben met de...
  15. Kroenuh

    Spelupdates

    Howdy cowboys en cowgirls, Wij zijn van plan om op dinsdag 6 oktober a.s. spelversie 2.135 te installeren. Tijdens de update zullen de werelden voor korte duur onbereikbaar zijn. Je kan nu ook bonus medailles verhandelen met Angus McGuffin. We hebben munten als beloning bij sommige...
Bovenaan