• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Kermit William Hodges

  1. Updates discussietopic

    Ik ben blij dat er eindelijk weer veel moeite word gestoken om de fortgevechten te verbeteren maar vind de toevoeging van de extra rang totaal overbodig. het spelersveld is aan beide kanten zo uitgedunt dat extra rangen invoegen en uitdelen alleen maar voor meer afscheiding van de fg's zullen...
  2. The West Wereldrecords & discussietopic

    ik wil dit record claimen Hoogste schade van één schot (duellant) 7.737 (Kermit William Hodges, Dakota)* https://prnt.sc/LOpb8v7WhfY7 Fortgevecht verslag: Avvesomia
  3. Feedback Paas evenement 2024

    krijgen we nog eens een antwoord? al is het een nee (wat ook een antwoord is) van dit niet functionerende mod team! tis wel beetje respectloos om mensen met vragen te negeren.
  4. Feedback pompoenjacht 2023

    drop raiting is weer belachelijk slecht, maarja wat verwacht je anders van inno :laugh:
  5. Taalfouten Meld hier taalfouten die je in het spel tegenkomt

    in de omschrijving van [item=53528000] is bij slang de g vergeten
  6. Feedback Dag van de dood 2023

    gaan er nog thema fortgevechten komen voor extra bloemen/beloningen?
  7. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    daar lijk het dan op, maarja alsof er nog 100 mensen naar weer een speedevent willen na het laatste tragedie :D
  8. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    ja hier ben ik dus ook bang voor dat zo een heel event meteen word verpest, @Wasabi mocht dit het geval worden, word er dan tussentijds nog aanpassingen gedaan omtrent keuze making?
  9. Feedback de Unie versus de Confederatie evenement

    leuk idee weer eens fortgevecht waarin skils en tactiek de basis zijn of wel back to basic, waar ik geen fan van ben is het idee dat je geen vast team heb denk dat je toch gaat krijgen dat iedereen 1 kant kiest en 1 of 2 die hier miss niet zo boeien de andere kant kiezen, zou dat persoonlijk erg...
  10. Gangs of The Old West - Speedserver

    weetje... als je nu afvraag waarom de nl servers zo dood zijn vind je hier het antwoord, als ik lees dat meerdere spelers een beklacht doen om een medespeler van valsspelen (een grote beschuldiging waar wel naar gekeken moet worden als door meedere vermeld word), maar dit word weggewuifd vind ik...
  11. Naam nieuwe wereld

    Michigan
  12. Feedback Oktoberfest 2023

    Spijtig om te horen dat dit helaas heeft plaatsgevonden maar ik geloof je niet, door wie is dit besluit ineens genomen? door het the west nederland team? door een wetgeving in nederland? door een wetgeving in duitsland? door het team bij innogames? als je ergens een bewijsstuk heb dat je kan...
  13. Feedback Oktoberfest 2023

    ik zie dat we nu met de thema fg's buiten de krakelingen een kistje krijgen ipv de gebruikelijke 50 munten envelop, graag had ik deze liever gezien (en vooral met in het achterhoofd het kerstevent dat over een kleine 3 maanden van start gaat) als deze awesomia kleine kist!.
  14. Feedback Oktoberfest 2023

    ik krijg verdacht veel dat ik steeds moet omkopen :huh: andere dit ook bij hun opgevallen? of lig het echt aan mij (zal wss wel)
  15. Feedback Oktoberfest 2023

    ik neem aan dat: +70000000 Weerstand (Fort gevecht bonus) (Leavenworth's set) en +8.000000 Verdediging (Fort gevecht bonus) +4.000000 Aanval (Fort gevecht bonus) (beide Female Oktoberfest set ) een foutje zijn?
Bovenaan