• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door JorDes

1. Migratie routes

Toen de accounts werden aangemaakt op wereld 1-7 was deze strategie nog niet bekend Masta....
  2. manager?

Nounou, wisseling van de Night's Watch zou ik maar zeggen. Je staat er jaren op de wacht op de muur tot er iets gebeurt, maar iedereen weet dat er eigenlijk nooit wat interessants aankomt :D
  3. Migratie routes

Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen (in tegenstelling tot dat onkruid wat altijd terugkomt terwijl ze zo van hoge torens schreeuwen dat ze stoppen). Ben alleen minder actief.
  4. Migratie routes

Masta stop nou gewoon eens met het spel joh :D
  5. Updates discussietopic

Proberen lijkt me niet genoeg, als dit niet geblokkeerd wordt kun je beter geen nieuwe wereld openen lol.
  6. Moderator

Bij deze nomineer ik Mastadont voor Moderator. Ingame of het forum, beide zijn geschikt voor hem.
  7. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Ik laat tenminste een "Legacy" achter, jij niet :D Lekker puh.
  8. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Ik hoop dat je nu niet impliceert dat je de naam zelf verzonnen hebt, maar enkel sterk gepromoot hebt. Huachuca is van mij :o https://forum.the-west.nl/index.php?threads/start-wereld-huachuca.34796/post-692785
  9. Updates discussietopic

Ja maar wie vertrouwt er nu op jouw kennis......
  10. Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Ik stem op alles wat de achterlijke, uiteraard door mijn meersterbrein bedachte, trend van namen voortzet. Iets wat nauwelijks uit te spreken is prefererend. Ik zie al een paar goeie suggesties, ik kan niet wachten.
  11. Vragen aanpassingen spelregels

Die vuile pranksters ook hè
  12. Updates discussietopic

sicke updates recent
  13. Feedback topic IFBC 2020

Misschien ook even een nummering erbij zetten Lord? Scheelt veel tijd om te tellen. Denk trouwens dat ik niet meedoe, want dat betekent dat ik moet inloggen, en dat doe ik niet echt meer. Maar als we toch wat tekort komen kan ik mij wel inshrijven. Als de FGs 48 uur van tevoren gestart worden...
  14. Updates discussietopic

Letterlijk alles wat geen setje is heeft zijn gebruikswaarde ook verloren.... enkel voor een nieuwe wereld is dit slechts tijdelijk bruikbaar, tot er setjes komen. Ik snap best dat je ook trash moet hebben in een spel, maar de afstand is zo ver van elkaar af :D
  15. Feedback Feedback Wie doet er mee

Ik heb de activiteit lichtelijk onderschat :D Maar wellicht komt dit omdat ik geen rekening hield met een gebrek aan ingame promotie.