• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De nieuwste activiteit van JorDes

• JorDes reageerde op topic Migratie routes.
    Toen de accounts werden aangemaakt op wereld 1-7 was deze strategie nog niet bekend Masta....
  • JorDes reageerde op topic manager?.
    Nounou, wisseling van de Night's Watch zou ik maar zeggen. Je staat er jaren op de wacht op de muur tot er iets gebeurt, maar iedereen...
  • JorDes reageerde op het bericht van Kleiduif. in het topic Verandering in Community Management met Leuk Leuk.
    Howdy cowboys en cowgirls! Op 1 december ben ik gestart als Community Manager voor The West Nederland. Inmiddels ben ik al enige jaren...
    Ik heb nooit gezegd dat ik zou stoppen (in tegenstelling tot dat onkruid wat altijd terugkomt terwijl ze zo van hoge torens schreeuwen...
    Masta stop nou gewoon eens met het spel joh :D
  • JorDes reageerde op topic Updates discussietopic.
    Proberen lijkt me niet genoeg, als dit niet geblokkeerd wordt kun je beter geen nieuwe wereld openen lol.
  • JorDes reageerde op topic Moderator.
    Bij deze nomineer ik Mastadont voor Moderator. Ingame of het forum, beide zijn geschikt voor hem.
  • JorDes reageerde op het bericht van Wasabi in het topic Moderator met Leuk Leuk.
    Hoi Martijn, Ik kan je verzekeren dat ik niet ontslagen ben, maar uit vrij wil ben opgestapt om mij op Forge of Empires te richten...