• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Recente inhoud door Jan-Wild-West

  1. Naam nieuwe wereld

    Jeej weer een nieuwe wereld, in plaats van dat we nog eens mogen migreren naar .net Ik weet dat het een traditie is om elk jaar een nieuwe wereld te openen, maar met steeds meer achterblijvers van mensen die geen trek meer hebben in een nieuwe wereld vind ik dat toch wel vrij zonde. Het splitst...
  2. Beloningen 15e verjaardag

    Ik zou de beloningen op Little Rock willen ontvangen :)
  3. Ronde X

    84
  4. Ronde IX

    A: 2 B: 3 C:1
  5. Ronde VII

    Uitbreiding van fortgevechten, avonturiers stuk beter maken. Zeker in Fortgevechten
  6. Ronde VI

    2008 Nominatie van The-West 2009 Beta Server 2010 NPC Duels 2011 Avatar Generator 2012 UPC Shop 2013 Bioscoop 2014 De aanvulling main opdracht 5/9 2015 Upgrade Systeem 2016 Husky Sale 2017 Ranglijst fg en handwerken 2018 Carnaval 2019 Vriendschapsstatestieken 2020...
  7. Ronde V

    1. Ontwijken 2. Kleine steen 3. Smid
  8. Ronde IV

    Aantal woorden Dag Onderwerp 300 Maandag Gekke Sets 200 Dinsdag Speed Server 500 Woensdag Hobby's 400 Donderdag Mannen Dag 600 Vrijdag The West Meeting
  9. Ronde III

    A: Henry Walker B: Wogon Stamhoofd C: Waupee D: Maria Roalstad E: Heisendwerg F: Nigel de wapenhandelaar G: Sheriff John Fitzburn E: Belle Star
  10. Ronde II

    Slagroomtaart met fruit er op: Greenhoorns rondleiden (5x melk) Sinaasappels plukken (4x Sinaasappels) Graan malen (7x meel) Esdoorn tappen (2x Ahornsiroop) voor de smaakversterker Arbeidsmotivatie: 10 % Actiepuntenbonus 20% Gooi maar in de oven :P
  11. Ronde I

Bovenaan